Használd a kontent marketinget arra, hogy bemutasd a leendő ügyfeleknek, hogy megmutasd mennyire együtt érzel velük és néhány edukatív tartalommal a támogatásodról biztosítod őket. A releváns, hasznos tartalom létrehozása, amely segíthet nekik eligazodni a recessziós időkben, megerősíti márka pozícióját és növeli hűséget. Emellett az empátia alkalmazása az üzenetküldésben növeli az ügyfelek hosszú távú megtartásának esélyét.
3. Népszerűsítsd a hűségprogramod
A legtöbb fogyasztó manapság inkább olyan márkákkal köt üzletet, amelyek hűségprogramokat kínálnak, így remélhetőleg a céged is rendelkezik ilyennel. A hűségprogram nagyszerű módja annak, hogy a recesszió idején a költségtudatos fogyasztók számára is demonstráld az ár-érték arányt.
Ügyelj arra, hogy a programot jól láthatóan jelenítsd meg weboldalon, és népszerűsítsd azt minden vonatkozó kommunikációban: social media tartalmakban, blogcikkekben, e-mail-marketingben. Még akkor is, ha a listád adatbázis vásárlás során jött létre. Az egyedi ajánlatokat ugyanis a meglévő és új ügyfelek egyaránt értékelik.
4. Összpontosíts az e-mail-marketingre
Az e-mail marketing az egyik legjobb módja annak, hogy új ügyfelekre tegyél szert, egyszersmind a vevőmegtartást is erősítsd. Az adatbázis vásárlás például szinte azonnal használható és költség-, illetve időhatékony módja annak, hogy életet lehelj a webshop forgalomba.