Itt a BYD válasza: Romániában megírták, Kínában elolvasták, Budapesten reagáltak rá – a magyar családok is örülhetnek

Ez az új dízel.


Ez az új dízel.


Nem ez az első eset, hogy valótlan állítások jelennek meg a kínai elektromosautó-gyártó szegedi beruházásával kapcsolatban.


Történelmi tettet hajtottak végre.


Sokan mégsem élnek a lehetőséggel.


Öt év múlva már nem kínai, hanem európai márka lenne a Szegeden óriásgyárat építő vállalat.


Magyarország hátát nézi Nyugat-Európa.


Az itt megalkotott szabadalmak legalább 50 százalékát Magyarországon fogják bejegyezni.


A szegedi BYD-gyárnak fontos szerepe lesz a kínai márka európai terjeszkedésében.


Tízezer munkahelyet hozhat a BYD hazánkba, és a magyar gazdaság növekedésének is új lendületet adhat.


Persze nem azért, hogy a hazánkban is működő BYD-t reklámozza, hanem hogy az Elon Musk-féle Teslán üssön egyet.


Kulcsszerephez jut a vadonatúj debreceni létesítmény.


A terem befogadóképességének növelésére kényszerítették a szervezőket.


Egyre több fiatal tanul kínaiul a városban.


Németország mind a termékeknél mind a szolgáltatásoknál a legfontosabb külkereskedelmi partnerünk, ugyanakkor egyre nyilvánvalóbb: jó irány a magyar kormány részéről, hogy a gazdasági semlegességgel bővítse a magyar gazdasági kapcsolatokat és ezáltal érjen el növekedést.


Elkerülhetetlen a pekingi reakció.


Az már biztos, hogy a közeljövőben újabb kínai márkák jelennek meg Magyarországon, amivel élénkülhet közöttük a verseny. A kérdés csak az, hogy ebből mi profitálunk-e.



Egy-egy elemzés időnként belefullad a részletekbe. Ezt a hibát nem követte el a világ egyik vezető katódgyártójának elnöke, aki pedig maga is nyakig ül a szakmai érvtengerben. Egyetlen tűpontos mondat, és minden a helyére kerül.


Hiába udvaroltak a Teslát is legyőző vállalatnak.


Az ipar hanyatlása miatt több nagyvárost is a marginalizáció fenyegeti.
