Bezsongtak a szegediek – nagyon jól lehet majd keresni a BYD-üzemben
Egyre több fiatal tanul kínaiul a városban.
Egyre több fiatal tanul kínaiul a városban.
Németország mind a termékeknél mind a szolgáltatásoknál a legfontosabb külkereskedelmi partnerünk, ugyanakkor egyre nyilvánvalóbb: jó irány a magyar kormány részéről, hogy a gazdasági semlegességgel bővítse a magyar gazdasági kapcsolatokat és ezáltal érjen el növekedést.
Elkerülhetetlen a pekingi reakció.
Az már biztos, hogy a közeljövőben újabb kínai márkák jelennek meg Magyarországon, amivel élénkülhet közöttük a verseny. A kérdés csak az, hogy ebből mi profitálunk-e.
Egy-egy elemzés időnként belefullad a részletekbe. Ezt a hibát nem követte el a világ egyik vezető katódgyártójának elnöke, aki pedig maga is nyakig ül a szakmai érvtengerben. Egyetlen tűpontos mondat, és minden a helyére kerül.
Hiába udvaroltak a Teslát is legyőző vállalatnak.
Az ipar hanyatlása miatt több nagyvárost is a marginalizáció fenyegeti.
Amíg nem dőlt el, hogy Szegeden épül fel a gyár, addig nem tartották ilyen veszélyesnek.
Vizsgálatot indítanak a Szegedre érkező BYD vállalattal szemben.
Az uniós tisztviselők szerint fennáll a gyanú, hogy a kínai gyártók – a beruházásaikat segítő állami támogatásoknak köszönhetően – tisztességtelen versenyelőnyt élveznek a konkurenciával szemben.
Nálunk meg az a gond, hogy legyen elég munkás.
Magyarország a negyedik legnagyobb gyártó lesz a világon, mert a régiós riválisai lassabban reagáltak.