Magyar Péter foghatja a fejét: ezért nem tudott növekedni a Tisza Párt népszerűsége

A szakértők szerint olyasmit igyekeztek vitorlájukba fogni, amiből nagyon nem jött össze a politikai haszonszerzés.

Mint minden birodalom, úgy az amerikai is helyi „ügynökökkel” dolgoztat. Így került képbe Márki-Zay a „kistérségi messiás”.

„Amerikai nagybácsik!
Mint minden birodalom és nagyhatalom, úgy az amerikai is helyi »ügynökökkel« dolgoztat, a helyi komprátor elittel, melyen keresztül kőkemény gazdasági, pénzügyi és kulturális érdekeit képviselteti, illetve saját kultúráját kívánja átültetni a lokális térbe, végső soron megfosztva ezzel az adott népet a nemzeti léttől.

Nyilván senki sem gondolja komolyan, hogy a pénzügyi, logisztikai és softpolitikai támogatást nyújtó birodalom politika alakítói legyenek akár hivatalos kormánykörök, akár kiszervezett »civil« szervezetek és a velük többé, kevésbé átfedésben lévő gazdasági, pénzpiaci szereplők nem támasztanak követelményeket a patronáltjaikkal szemben azok kormányra kerülése esetén.
A korábbi »együttműködők« hivatalos fedőszervének, az SZDSZ felbomlását követően, űr keletkezett a baloldalon, amelyet csak részben töltött be a hanyatló MSZP helyét átvevő, a túlmozgásos Gyurcsány Ferenc vezette DK; a Momentum pedig intellektuális hiányosságai miatt, csupán a menekülő szavazatokat felszívó pártként nem volt alkalmas a hazai viszonyok kívülről irányított alakítására.
Így került képbe Márki-Zay a »kistérségi messiás« (ezúttal is köszönjük Békés Mártonnak ezt a remek megnevezést), akit, egy amerikai kitérőt (kiképzést?) követően, háta mögött egy a pártfinanszírozási szabályoktól nem zavartatott mozgalommal és a birodalmi tanácsadókkal alkalmas ítéltek (korábban Bajnai Gordont jelölték ki erre a feladatra) a »történelem urai«, hogy transzmissziós szíjként a birodalmi akaratot közvetítse a magyar államigazgatásnak.
Hát innen fújt a szél! Figyeljünk oda, mert ezek a körök újra próbálkoznak!”
Csaknem kétmilliárd forintnyi adomány landolt az USA-ból Márki-Zay Péterék számláján
A bukott miniszterelnök-jelölt csapata több mint félmilliárd forintot költött el a Facebookon, de buszoztatásra is eltapsoltak 97 milliót. Bővebben...
Nyitókép: AFP / Kisbenedek Attila