Régóta foglalkozol borászattal és borok értékesítésével, sokan a Borháló üzletláncból ismerhetnek. Honnan jött a Borbázis ötlete?
Több kisebb borkereskedés üzemeltetése után szerettünk volna valami nagyszabásút és izgalmasat létrehozni, így született meg a Borbázis, ami Budapesten a legnagyobb kínálatot nyújtja a magyar borok tekintetében. Fontosnak érezzük, hogy a teljes hazai borkultúra keresztmetszetét bemutathassuk, ehhez pedig nagyban kellett gondolkodnunk.
Mi a Borbázis koncepciója, miben próbáltok mások, többek lenni, mint a hasonló profilú borkereskedések?
Célunk, hogy azok a nagyszerű, ám kisebb méretű pincészetek borai is eljussanak a fővárosba, melyek korábban csak helyi szinten voltak elérhetőek. Az üzlet alapját a polcon tartott közel ezerféle magyar bor adja, ami reprezentatív kínálatot jelent a magyar borpiacon. Vásárlóinknak minden esetben az igényeikhez, személyiségükhöz illeszkedő, egyedi ajánlatokat adunk, miközben a hazai borvidékekkel, pincészetekkel is igyekszünk megismertetni őket. Arra törekszünk, hogy egyre több magyar borfogyasztó hozzon tudatos döntéseket, saját igényeinek és a hazai borkínálatnak az ismeretében.
Magyarországon a borkereskedések közt egyedülálló módon üvegvisszaváltást vállal a Borbázis. Mi inspirálta ezt a kezdeményezést?