Azt érdemes nézni, amit Lázár János csinál, nem azt, amit mond

2024. szeptember 02. 15:11

A mondanivalója nagy része arról szólt, hogy nekem üzengetett, minősítgetett.

2024. szeptember 02. 15:11
Vitézy Dávid
Vitézy Dávid
Facebook

Nyitókép: Képernyőfotó

Lázár János nagyszabású terveket jelentett be ma újból, miután beiktatta az új MÁV-vezérigazgatót (lásd a képen). Persze megint a mondanivalója nagy része arról szólt, hogy nekem üzengetett, minősítgetett, az új MÁV-vezetéstől pedig azt várja, hogy a Facebookon kommenteljenek, és védjék meg a MÁV-ot. Hát, csak tessék! 

A bejelentés érdemi része azonban érdekesebb. Az ugyanis jól hangzik, nagy pályafelújítás, járműbeszerzés lesz. Idézem Lázárt: »Közel 850 milliárd forintból mintegy félezer kilométernyi sínt újítunk fel, újraindítjuk a hazai IC-kocsik gyártását és jó minőségű használt járműveket szerzünk be.”«

Egy a bibi: pontosan ugyanezt, sőt, ennél picit többet is bejelentett Lázár 14 hónappal ezelőtt – akkor még 1200 milliárdot ígért, most már csak 850-et, de a gyakorlatban azóta se történt semmi.

Nézzük csak az idézeteket:
2023 július 10.: »Nagyszabású vasútfejlesztési programért lobbizik a kormánynál és Orbán Viktornál az építési és közlekedési miniszter (...), aki egy 1200 milliárd forintos nagyságrendű vasút-újjáépítési programot tett le a kormány asztalára. A tárcavezető azt mondta, ahhoz, hogy a MÁV a jelenleginél színvonalasabb, komfortosabb, a mostani működési hibáktól mentes szolgáltatást tudjon nyújtani az utazóközönségnek, mindenképpen jelentős járműbeszerzésre lenne szükség.«

2023. augusztus: »Tízéves, a pályafelújításra és új járművek beszerzésére is kiterjedő vasútfejlesztési programot terjeszt a kormány elé az Építési és Közlekedési Minisztérium - közölte Lázár János tárcavezető«.

Nos, a tavalyi nagy bejelentések óta eltelt 14 hónap, és azóta egyetlen vasúti járműbeszerzés sem indult, se új, se használt járművet nem vett a MÁV, a korábban visszamondott mozdonybeszerzések sem indultak újra. Ami a pályákat illeti: egyetlen vasútépítési vagy pályafelújítási nagyberuházás kivitelezési tendere sem jelent meg, egyetlen leállított beruházást sem indítot újra Lázár. Viszont autópályák és gyorsforgalmi utak bővítésére csak az elmúlt héten 1000 milliárd forintra vállalt kötelezettséget a kormány.

Akármennyit kommentelnek is tehát mostantól a MÁV vezetői, inkább azt érdemes nézni, amit Lázár János csinál, nem azt, amit mond.”

Ezt is ajánljuk a témában

 

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 80 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
tier31750
2024. szeptember 03. 12:04
Uncsi vagy, Dávidka. Kussolhatnál végre. Ülj le, 1-es. Rég megkaptad még akkor is, ha nem vagy hajlandó tudomásul venni..
pipa89
2024. szeptember 03. 09:29
A legutolsó vagyok, aki védelmébe venné Lázárt, de Dávidka, nem kéne ennyire elvetni a sulykot, mert a semmiből neked is csak a szád járna. Hogyan akarsz nagy változást elérni, amikor a büdzsé duplázása is kevés lenne? Miből? Amikor az egészségügy a fejlesztésekkel együtt is legalább akkora nehézségekkel küzd??? Ott a személyi feltételek, a közlekedésénél az infrastrukturális feltételek a hiányosak. Ez nem 14 éves probléma, hanem minimum 35 éves! Azt meg ne állítsd, hogy te varázsló vagy, mert ez itt nem a Harry Potter nevű közeg, hanem a valóság.
nempolitizalok-0
2024. szeptember 03. 08:51
Vitézy nem nagyon fogja fel, hogy ennyi volt, de már lecsengett.
2024. szeptember 03. 07:11 Szerkesztve
Még a követ is kilopják a magyarok vasútja alól "valakik" a szemünk előtt, ti pedig hagyjátok, mert birkák vagytok! youtu.be/LygILHNyPRY?si=Ec2_Su5Wb0PTtEh6
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!