Ilyet még nem láttunk: rongyként csavarható az LG új kijelzője
A cég számos potenciális alkalmazási területet lát a technológiában.
A lehetőségért, hogy bebocsássanak a közösségi médiába, vagy egy kis vásárlási kedvezményért nap, mint nap személyes adatainkkal, digitális lábnyomunkkal fizetünk. De meddig mennénk el?
„Mit adnánk egy kis kedvezményért vagy levásárolható pontokért? Megengednénk, hogy egy üzlet nyomon kövesse vásárlásainkat? Mert ez történik minden alkalommal, amikor a hűségkártyánkat nyújtjuk a kasszánál. Bevallom őszintén, nekem ez nem tűnik még olyan vészesnek. Odaadom hát a kártyám. Jöhetnek a kedvezménypontok.
Megengednénk, hogy célzott reklámokkal bombázzanak minket, bármerre is szörfözünk weblapokon? Cserébe, hogy jól működő, normál használat mellett szinte korlátlan tárhellyel rendelkező e-mail címünk lehet? Szerintem megengednénk. (Itt mindenki gmail-es?- hangzik el gyakran a kérdés.)
A következő dilemma már trükkösebb. Megengednénk, hogy arcfelismerő rendszerrel kombinált biztonsági kamerával figyeljék meg az irodát, melyben dolgozunk azért, hogy kiszűrjék a tolvajokat, akik bizony a személyes holminkat is időnként elemelik? Közben a cégünk a felvételt tárolná, és a jelenlétet is ellenőrizhetné segítségével. Vagy a dolgozók mozgását. Vagy a hatékony munkavégzést. Ez már fogósabb, ugye? Én nem szívesen engedném meg.”