Rotyog a paprikás krumpli: Németh Szilárd HELYRETESZI a globalistákat (VIDEÓ)

Termőföldtől az étkezőasztalig. Németh Szilárd elárulta, mitől finomabb az étel, ha az nem brüsszeli, hanem magyar recept alapján készül.

Rajzoló drón segíti az embert, például művészeket. Az eredmény még kaotikus, a jövő viszont ígéretes.
„Képzeljük el, hogy Michelangelo használhatott drónokat… Talán a Sixtusi kápolna sem tartott volna olyan sokáig.
Az MIT Média Laboratórium kutatói tollra cserélték a testes rádiókontrollert egy drónokra tervezett interfészben. Amikor a mozgáskövető tollat lapos felületen futtatták, a módosított drónok rajzoltak a falra. Rájuk rögzített markereket használtak hozzá. A rajzoló drónt „repülő pantográfnak” nevezte el.
A drónok nem utánozzák egy az egyben az adott személy rajzát. A szoftvernek kell egy másodperc, hogy utolérje őket, így időnként a drón már akkor elkezd egy új sort rajzolni, mielőtt az operátor befejezné a régit. Az eredmény olyan, mintha csecsemők ákombákomjait keresztezték volna minden idők legpocsékabb falfirkáival.
A technológia a kivirágzó drónipar egyik lehetséges hasznosulását, a tárgyakkal folytatott interakciót vetíti előre. Az elképzelés rengeteg szituációra alkalmazható: bomba-hatástalanítás, távvezeték távjavítása, segélyhívások megválaszolása katasztrófa sújtotta területeken stb. Létezik még egy kevésbé nemes, de szemmel láthatóan kedvelt alkalmazás is, a graffiti. És persze gonoszabbak is, például, ha a gépi közvetítőn keresztül próbáljuk erőszakkal fenntartani a rendet.
Az MIT sajtóanyaga szerint a drón nemcsak mechanikusan tesz hozzá valamit a humán művészhez, hanem a művészi kifejezésben is döntő részt játszik: mozgásdinamikája és a szoftver intelligenciája új vizuális nyelvvel gazdagítja a művészeteket.
Ha hozzáférhetett volna a technológiához, Jackson Pollock valószínűleg egy csomó drónt összetört volna.”