Az újságírás ma már inkább képalámondás, kommentár. Emberek nem néznek végig 3-4 perces videókat sem, de ez csak az én wishful thinkingem, és szerintem már ez is szép dolog tőlem, hogy elfogadom, hogy csak három, pedig tudom, hogy az valójában két perc. Ez egy adottság, amit ha valaki nem ért meg, az ugyanolyan, mintha még mindig kódexet akarna másolni. (…)
Ha már globális piacokról beszélt, mit gondol a Deutsche Telekom szerepéről az Origo-történetben? A sima üzleti logika szerint a Telekom egy racionális üzleti döntést hozott meg.
Egyikünk sem tudja, hogy a kapitalizmus hogyan működik. Nincs olyan szabály, hogy 300 milliárd forint az racionális döntés. Az én percepcióm talán annyiban tér el, hogy nagyon picit beleláttam ennek a vállalatnak a működésébe. A németeknek van egy üzleti érdeke, amely kőkemény, és van egy nemzeti identitása, amely szintén kőkemény. Abban az országban a sajtószabadság birizgálása nem bocsánatos bűn. Wulff államfő rá is ment erre, miközben innen nézve, mindkét ügy, amibe belebukott, pattanás volt. Én nem tudom, hogy a Deutsche Telekom mit kért és mit kértek tőle, de azt tudom, hogy ha nyilvánosságra kerülne, akkor ez botrány lenne Németországban. Ezt pedig a Telekom nem engedheti meg magának.”