Sokfelé jár az országban, bizonyára sok mindent tapasztal. Milyen ma a borivó közönség Magyarországon?
Kényelmes helyzetem van, mert általában borklubokba, borkedvelők közé, vagy olyan emberekhez hívnak, akik a borral professzionális szinten foglalkoznak. Ezekben a körökben teljesen rendben van minden. Inkább az úgynevezett »nagyközönséggel« van időnként problémám. Még mindig nagyon sokan csak az édes bort kedvelik, és még mindig nagyon sok az olcsó bort fogyasztók száma. Nyilván ez nem csak az ő hibájuk, az ország gazdasági helyzete is indokolja ezt. Számomra a legszomorúbb az, hogy a magyar embernek lassan huszadrangú problémája is nagyobb lesz annál, mint hogy bort válasszon magának. A kereskedők statisztikái is azt mutatják, hogy évről évre lejjebb csúszik az a határ, amire az átlagember azt mondja: eddig elmehet a borvásárlásban, efölött pedig egy fillérrel sem ad többet. (...)
Mik a tervei a jövőre nézve?