A zene – Vangelis, Mussorgsky, Mahler – nem csupán aláfestés, hanem érzelmi gerince az előadásnak. Nosztalgikus, néha felemelő, máskor fájdalmasan szép pillanatok kísérik végig Sárga bohóc utazását, amely a humor és a szomorúság törékeny egyensúlyában mozog. Éppen úgy, ahogy az élet is.
Az est fináléja valódi közösségi élmény: amikor a színpad és nézőtér közötti határ végképp eltűnik, és a nézők egyetlen, nagy játéktérré válnak, megtörténik az, amiért a színház igazán fontos. Nemcsak szórakoztat, hanem összeköt. Nemcsak emlékezetes, hanem felemelő.
Világszerte több mint 80 országban, több mint 12 millió néző látta már a darabot – és mindenütt ovációval fogadták. A kritikusok sem fukarkodnak a dicséretekkel: a Variety szerint „a bohócművészet csúcsa”, a New York Times „örömteli repülésnek” nevezi, a Mail on Sunday pedig egyszerűen csak „letaglózónak” írja le.
Slava Polunin szerint „az előadásaink célja, hogy a néző, aki beül a színházba, gyermekké váljon.” A Slava’s Snowshow nem pusztán ezt teljesíti – hanem valami többet is ad: emléket. Egy érzést, amely veled marad, amikor már elsötétült a nézőtér, amikor a hó elolvadt, és csak a mosoly maradt. Vagy egy könnycsepp a sarkodban.
Ha hiszel abban, hogy a színház lehet varázslat, ne hagyd ki. A Slava’s Snowshow nem csupán egy előadás – ez egy ünnep. Egy hópehelynyi csoda, amit a lelked őriz meg.