Sokszor a valóság a leghihetetlenebb
Az igazán jó filmek mindig társadalmi jelenségekre reagálnak, az emberek sokaságát érdeklő témákat dolgoznak fel. Ugyanakkor nemcsak tükrözik a társalom érdeklődését, hanem formálják is azt. A filmek olyan észrevétlen, széleskörű edukációra képesek, amivel egyetlen marketingkampány sem vetekedhet.
Azt, hogy az embereket érdeklik a technológiai cégek új és jórészt ismeretlen világa, jól mutatja, hogy az elmúlt években szárnyalnak a startup történeteket bemutató dokumentumfilmek és sorozatok: megtörtént eseteket dolgozott fel a WeWork összeomlásáról szóló WeCrashed, az Uber CEO-jának bukását bemutató Super Pumped és a Theranos botrányról szóló The Dropout is. A Wirecard botrány részleteiről a Fintech.hu oknyomozó cikksorozatot is megjelentetett, de a történetről nemrég dokumentumfilm is készült.