A boltban is felpörgették a videógyártást, hiszen ráértek, vevők nem jöttek. Élő közvetítésekbe kezdtek a gitárboltból, gitáros videókat készítettek az internetre, amit marketingesek és informatikusok segítségével eljuttattak a közönségükhöz. „És elkezdtek szépen jönni az eredmények” – emlékszik vissza.
Rövid idő alatt megháromszorozták az internetes vásárlások számát.
Ráadásul a vásárlók nem magyarok voltak, hanem külföldiek: nagy értékű gitárból a Stageshop egyetlenegy darabot sem adott el itthon március 16-a és május 20-a között. Az összes hangszert külföldiek vásárolták, olyan helyszínekről, ahonnan a járvány előtt nem voltak még érdeklődőik sem. „Szállítottam gitárt Hongkongba, Chilébe, az Egyesült Királyságba, Skandináviába, Franciaországba, Németországba, Amerikába, Kanadába, mindenhova” – említi büszkén.
Galambos cége jó példája annak, hogy még egy látszólag helyhez kötött mikrovállalkozás is képes lehet átvészelni egy válságot, hiszen a rugalmassága adott a nagyokhoz képest, de emellett építenie kell minden új innovációra és technológiára, mert egy váratlan gazdasági sokk esetén ez mentheti meg az évtizedek alatt felépített üzletet.
(Fotók: Szalai Ádám)