Oszkár alakja elég valószerűtlen, igazi piás szobafestőként olykor művészettörténeti fejtegetésekbe kezd, sokszor kikacsint az olvasóra és összességében véve nem eléggé kidolgozott, érezhetően sok figurából lett összegyúrva.
A rendszerváltás utáni Magyarország van itt elmesélve egy kocsmai nagymonológ keretében, felbukkannak a kilencvenes évek elejének tipikus figurái, a semmiből jött, fuxos vállalkozók, a komcsi funkcionáriusokból lett újmódi kiskirályok, a vadászgató államtitkárok és mindenféle zsákutcába kerülő egzisztenciák. De felbukkan itt „Gázos Lőrinc” és a „Kicsi” is, akiben nem nehéz felfedezni Orbán Viktort. Ezzel sincs semmi baj, a műfajba sok minden belefér, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy Bödőcs akkor a leggyengébb, amikor aktuálpolitizál.
Az ellaposodáson túl Bödőcs néha átlépi a jó ízlés határait is, ami nyilván szubjektív mérce, de személy szerint engem zavarba ejtett a 189. oldalán található szövegrész. Az előzménye az, hogy Oszkár – festői életművének betetőzéseként – festményeket helyez el megbízóinak falain úgy, hogy elrejti azokat a rájuk húzott festék mögé, hogy majd egyszer mindenki nagy ámulatára előkerüljenek. Szóval: „A templom és a paplak titkos zugaiba meg szexuális fantáziákat álmodtam a falra...Lesz nagy botrány, ha kiderül, de az még odébb van. A papnak majdnem elárultam, hátha segít rajta néhány ilyen kép. Pompásan tudna rá maszturbálni... Szegény pap, gondolj csak bele, hogy mi mindent kell végighallgatnia. Kifejtik neki, hogyan dugták meg ezt vagy azt a nőt. Hová, mijére élveztek és hányszor... Milyen lehet neki, akinek aztán tényleg minden meg van tiltva, papíron pinastop és csókaszály van, milyen lehet neki ezeket végighallgatni, Gyöngyi? Nem isteni csoda, hogy egyik-másik megkezdi a ministránsokat...”
Döntse el mindenki, átlépi-e mindez a jó ízlés bizonytalan mezsgyéit avagy sem, nekem – hogy is mondjam – necces ez a pár mondat, ami sokkal inkább tűnik az olvasók egy részét jellemző sztereotípiák kiszolgálásának, mint írói teljesítménynek.
A Meg se kínáltak regényként sajnos nem nagyon működik. Ami sok esetben szellemes, röhögésre ingerlő mondatokat tud eredményezni (főleg a könyv első felében), az a vége felé ellaposodik, nem bírja szusszal. Bödőcs
íróként nem képes kibújni a színpadon szövegelő humorista bőréből,