Német influenszer Magyarországról: „Itt elmehetsz sétálni, és nem kell attól tartanod, hogy leszúrnak”

Marvin Billmann 2022 óta él itt.

Az Nvidia a CES 2016-on mutatta be hogyan modellezi le és „látja” a környezetét egy automata gépjármű.
Az önvezető autók titka az, hogy egy halom kamera és szenzor folyamatosan tájékoztatja a benne lévő számítógépet a környezetről és a forgalomról. Gyakorlatilag egy embert (annak az érzékszerveinek a működését) modelleznek le, csak a gép sokkal több információt dolgoz fel egyszerre. 6 kamera és 4 LIDAR figyeli folyamatosan az utat és a környezetet. A LIDAR (Light Detection and Ranging) a legfontosabb, a lézer lapú távérzékelés építi fel azt a képet (ez látható a videón is) amiben a gépjármű mozog és ez figyelmezteti a többi jármű pillanatnyi helyzetére is, amivel a pozícióját azonnal korrigálni is tudja. A LIDAR szerencsére a látható fény, az ultraviola és az infravörös tartományban is működik, tehát sokkal pontosabb, mint az emberi szem, a tárgyak távolsága egyszerűbben és tökéletesebben meghatározható vele.