Videón, ahogy a török közlekedési miniszter 225km/órával megy – nem is úszta meg büntetés nélkül

A miniszter azzal indokolta gyorshajtását, hogy az autópálya állapotát ellenőrizte, és közben akaratlanul is túllépte a sebességhatárt.

Az autóipar nagy kérdése mikor lesz egy ipari sztenderd az autós fedélzeti elektronikus rendszerekre végre. A Ford és Toyota most az SDL mellett tette le voksát.
A CES 2016 legnagyobb nóvuma, az, hogy az autógyártók is kezdik szabványosítani okos kocsijaik megoldásaikat. Ebben a Ford járt elől, legalábbis a CES-en, de a Toyota is hivatalosan a SmartDeviceLink (SDL) mellett tette le a voksát. A következő generációs autóinak az elektronikus rendszere már a Ford AppLink-el komptibilis megoldást használ (ez köti össze a mobilos rendszereket a gépjárművek számítógépes rendszereivel). Szerencsére nemcsak a Toyota, de a PSA Peugeut Citroën, a Honda, a Mazda, és Subaru is ezt az SDL megoldást fogja alkalmazni a jövőben ha minden igaz. Azt érdemes tudni, hogy az AppLink és a SmartDeviceLink mellett a piacon szerepel még a CarPlay és az Android Auto megoldás is hasonló célokra, igaz most a CES-en a Ford azt jelentette be, hogy ezekkel is kompatilis lesz majd a megoldása. Nagy a remény így arra, hogy ténylegesen egy ipari sztenderd legyen, amire minden gépjármű digitális fedélzeti rendszere épülhet és más is tud rá fejleszteni, illetve nem kell egy új okostelefont venni a méregdrága autóhoz mindig megint. A Ford amúgy még ebben az évben 5 millió ApLink-es gépjárművet szeretne eladni, a Toyota csatlakozásával elég szépen behatárolják az autóipar és az okostelefonok együttműködésének lehetséges jövőjét.
A miniszter azzal indokolta gyorshajtását, hogy az autópálya állapotát ellenőrizte, és közben akaratlanul is túllépte a sebességhatárt.
Dömötör Csaba EP-képviselő mindeközben arról beszélt, hogy bár a tihanyi politikai fesztiválon feleséglehallgatók nem lesznek, de helyette teret kap megannyi vita és közös gondolkodás Magyarország jövőjéről.
Reméljük, komolyan gondolják, mert viccnek azért elég durva lenne.
Sok esetben téves volt a kitiltás.
Horváth József, a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet igazgatója hangsúlyozta, hogy a szóban forgó szervezetek megrendelésre jönnek létre, a működésüket külföldről finanszírozzák, és pénzelőik még azt is meghatározzák, hogy milyen eredményeket hozzanak ki a kutatásaikból.
A publicista nem kímélte a liberális lapokat.
NATO-tagállam légterét érintette az incidens.
A kormányfő nagy kommunikációs offenzívája annyit elért, hogy a Fideszben kicsit nyugodtabbak lettek a választási esélyeket illetően.