Az autóipar nagy kérdése mikor lesz egy ipari sztenderd az autós fedélzeti elektronikus rendszerekre végre. A Ford és Toyota most az SDL mellett tette le voksát.
A CES 2016 legnagyobb nóvuma, az, hogy az autógyártók is kezdik szabványosítani okos kocsijaik megoldásaikat. Ebben a Ford járt elől, legalábbis a CES-en, de a Toyota is hivatalosan a SmartDeviceLink (SDL) mellett tette le a voksát. A következő generációs autóinak az elektronikus rendszere már a Ford AppLink-el komptibilis megoldást használ (ez köti össze a mobilos rendszereket a gépjárművek számítógépes rendszereivel). Szerencsére nemcsak a Toyota, de a PSA Peugeut Citroën, a Honda, a Mazda, és Subaru is ezt az SDL megoldást fogja alkalmazni a jövőben ha minden igaz. Azt érdemes tudni, hogy az AppLink és a SmartDeviceLink mellett a piacon szerepel még a CarPlay és az Android Auto megoldás is hasonló célokra, igaz most a CES-en a Ford azt jelentette be, hogy ezekkel is kompatilis lesz majd a megoldása. Nagy a remény így arra, hogy ténylegesen egy ipari sztenderd legyen, amire minden gépjármű digitális fedélzeti rendszere épülhet és más is tud rá fejleszteni, illetve nem kell egy új okostelefont venni a méregdrága autóhoz mindig megint. A Ford amúgy még ebben az évben 5 millió ApLink-es gépjárművet szeretne eladni, a Toyota csatlakozásával elég szépen behatárolják az autóipar és az okostelefonok együttműködésének lehetséges jövőjét.
A balesetben az autó egyik utasa súlyos sérülést szenvedett.
A Dunába gurult autójával, meghalt egy férfi.
Nem kell félni, az üzlet továbbra is nyitva van.
A kora reggeli órákban már lehűl a levegő, nappal pedig már nincs olyan meleg, hogy nagyon kopjon az abroncs, ideje felkeresni a gumisunkat!
Autós leszámolás, felfegyverkezve elkövetett garázdaság, volt itt minden.
Megszólalt az ügyben a magyar külügy is, alapos és gyors vizsgálatot követelnek Karim Khan ügyében.
Justin Trudeau bőkezűsége légvédelmi rendszerek képében jelenik meg.