Elképesztő lazán rója a közutakat a magyar Jason Statham (VIDEÓ)
A felvételen azt lehet látni, hogy egy platón utazó férfi a saját testével védi a rakományt.
Az autóipar nagy kérdése mikor lesz egy ipari sztenderd az autós fedélzeti elektronikus rendszerekre végre. A Ford és Toyota most az SDL mellett tette le voksát.
A CES 2016 legnagyobb nóvuma, az, hogy az autógyártók is kezdik szabványosítani okos kocsijaik megoldásaikat. Ebben a Ford járt elől, legalábbis a CES-en, de a Toyota is hivatalosan a SmartDeviceLink (SDL) mellett tette le a voksát. A következő generációs autóinak az elektronikus rendszere már a Ford AppLink-el komptibilis megoldást használ (ez köti össze a mobilos rendszereket a gépjárművek számítógépes rendszereivel). Szerencsére nemcsak a Toyota, de a PSA Peugeut Citroën, a Honda, a Mazda, és Subaru is ezt az SDL megoldást fogja alkalmazni a jövőben ha minden igaz. Azt érdemes tudni, hogy az AppLink és a SmartDeviceLink mellett a piacon szerepel még a CarPlay és az Android Auto megoldás is hasonló célokra, igaz most a CES-en a Ford azt jelentette be, hogy ezekkel is kompatilis lesz majd a megoldása. Nagy a remény így arra, hogy ténylegesen egy ipari sztenderd legyen, amire minden gépjármű digitális fedélzeti rendszere épülhet és más is tud rá fejleszteni, illetve nem kell egy új okostelefont venni a méregdrága autóhoz mindig megint. A Ford amúgy még ebben az évben 5 millió ApLink-es gépjárművet szeretne eladni, a Toyota csatlakozásával elég szépen behatárolják az autóipar és az okostelefonok együttműködésének lehetséges jövőjét.
A felvételen azt lehet látni, hogy egy platón utazó férfi a saját testével védi a rakományt.
A debreceni gyár építése teljes ütemben zajlik, és a vállalat tervei változatlanok.
A férfi több bűncselekményt is elkövetett, melyekkel megközelítőleg 1,5 millió forintos kárt okozott.
Aztán hátat fordított és elsétált.
Tizenhat év alatt nem lehet majd hozzáférni az oldalakhoz.
Hibás gondolkodás, ha lineárisan szemléljük a jövőt, mert a történelem arra tanít: a fejlődés, a változás soha nem lineáris.
A civil szervezet úgy véli nem igaz, hogy az EU tagállami hatásköröket kíván elvonni Magyarországtól, és ezzel korlátozni kívánja a kormány mozgásterét.
Rodrigo Ballester szerint most dől el, hogy az EU olyan klub lett-e, ahol előírás a liberalizmus, és többé senki sem lehet konzervatív.