Külföldről támadják a Mandinert – egy ukrán médiában keringő álhír áll a középpontban

A támadás elhárításán informatikusaink folyamatosan dolgoznak, az olvasóinktól elnézést kérünk a kellemetlenségekért.

Az autóipar nagy kérdése mikor lesz egy ipari sztenderd az autós fedélzeti elektronikus rendszerekre végre. A Ford és Toyota most az SDL mellett tette le voksát.
A CES 2016 legnagyobb nóvuma, az, hogy az autógyártók is kezdik szabványosítani okos kocsijaik megoldásaikat. Ebben a Ford járt elől, legalábbis a CES-en, de a Toyota is hivatalosan a SmartDeviceLink (SDL) mellett tette le a voksát. A következő generációs autóinak az elektronikus rendszere már a Ford AppLink-el komptibilis megoldást használ (ez köti össze a mobilos rendszereket a gépjárművek számítógépes rendszereivel). Szerencsére nemcsak a Toyota, de a PSA Peugeut Citroën, a Honda, a Mazda, és Subaru is ezt az SDL megoldást fogja alkalmazni a jövőben ha minden igaz. Azt érdemes tudni, hogy az AppLink és a SmartDeviceLink mellett a piacon szerepel még a CarPlay és az Android Auto megoldás is hasonló célokra, igaz most a CES-en a Ford azt jelentette be, hogy ezekkel is kompatilis lesz majd a megoldása. Nagy a remény így arra, hogy ténylegesen egy ipari sztenderd legyen, amire minden gépjármű digitális fedélzeti rendszere épülhet és más is tud rá fejleszteni, illetve nem kell egy új okostelefont venni a méregdrága autóhoz mindig megint. A Ford amúgy még ebben az évben 5 millió ApLink-es gépjárművet szeretne eladni, a Toyota csatlakozásával elég szépen behatárolják az autóipar és az okostelefonok együttműködésének lehetséges jövőjét.
A támadás elhárításán informatikusaink folyamatosan dolgoznak, az olvasóinktól elnézést kérünk a kellemetlenségekért.
Az igazgatók 70 százaléka úgy nyilatkozott, hogy pozitív változást tapasztalt az iskola közösségi életében, a pedagógusoknak pedig 83 százaléka tartotta pozitív hatásúnak a mobiltelefon-használat korlátozását.
A halálos kimenetelű balesetet okozó sofőr legalább 100–150 métert haladt, mire az ütközést észlelve megállt.
Állítása szerint egyedül nem tudja eltüntetni az összes úthibát Óbudán, ezért felhívást intézett a helyi vállalkozókhoz.
Kiderült, hogy a Kína által bevezetett ritkaföldfém-export tilalma miként befolyásolja az esztergomi gyártást.
Jóformán csak az autósok lélekjelentlétén múlott, hogy nem történt baleset.
Veczán Zoltánt, a Mandiner rovatvezetőjét kérdezték.
Ezek az Aranyosival tuti, hogy a Kurucon is publikálnak.