Amerika megmutatta a sörgyártónak: nem kérnek az LMBTQ-lobbiból

2023. június 10. 21:07

Pár hónap leforgása alatt piacvezető szerepét veszítette el egy félresikerült woke reklám miatt a híres sörmárka.

2023. június 10. 21:07
null

Ahogy korábban a Mandiner is beszámolt róla, jelentősen visszaestek az egyik piacvezető amerikai sörmárka, a Bud Light eladásai, miután márciusban egy transznemű nővel reklámozták a terméket. Májusra már piacvezetői szerepét is elvesztette, helyette a Modeli Especial lett a legnépszerűbb Amerikában – írja a Business Insider.

A jelenség mögött feltehetően az LMBTQ-lobbi elleni bojkott áll, mivel a reklámot látva a jobboldali fogyasztók tudatosan kerülni kezdték a márkát. Júniusban, a pride hónap alkalmából több amerikai cég is igyekszik az LMBTQ-személyek kedvére tenni, de az utóbbi időben egyre inkább úgy tűnik, az eladások növelése helyett pont az ellenkezőjét érik el. Ez is azt mutatja, hogy az amerikaiaknak kezd nagyon elegük lenni a rájuk erőltetett woke-ideológiából. 

Nyitókép: Twitter/ képernyőfotó

Összesen 97 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Szuper
2023. június 15. 09:36
Én azht hittem, hogy a képen Kunhalmi Ágica van! Szerintem vele és már Csintalan Sanyival a legújabb szerzeménnyel fel tudnák pörgetni a bizniszt... :-))))))))))))))))
Válasz erre
4
0
Sebaj Tóbiás 69
2023. június 13. 11:15
Hofi Géza úgy mondta : Tudod haver, -valamikor üldözték a buzákat, -ma már megtűrik őket, -és én attól félek,hogy lassan,nehogy kötelezővé tegyék mindenkinek.
Válasz erre
1
0
bogyo1
2023. június 12. 08:59
Ha annyira fontos ennek a cégnek a buzik, köcsögök, aberráltak, akkor éljen meg belőlük! Hát így jártak....
Válasz erre
1
0
manoka11s
2023. június 12. 07:04
Magyarországon is lehet tenni a túltot propaganda ellen. Az érintett munkavállalókat nem lehet megmenteni, őket kirúgják az ilyen nagy cégek, ha fel merik emelni a hangjukat a szuper "értékek" ellen. De mint fogyasztó tudunk tenni! Én az Allianznál felmondtam a megfelelő indokkal a biztosításaimat, amikor szivárványba öltöztek. Ugyanez következik a T-Home/T-Mobile előfizetések esetében. Megyek a Vodához (ONE) A PIAC AZ ÚR, NEM AZOK A MULTIK, AHOL KÜLÖN VICE PRESIDENT VAN IMMÁR A divershiti és satöbbi szarságokra. HAJRÁ PIAC!
Válasz erre
1
0
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!