Elképesztő: józan résztvevőkre költene milliókat a hetente csőddel riogató budapesti városvezetés
A terv totálisan ellentmond a Magyarországon hatályos törvényeknek.
Annyira nem jövedelmező a „Pride-marketing”, hogy a Bud Light esete már elrettentő példának számít.
Pánikolni kezdett az amerikai Target üzletlánc a Pride-hónap miatt – írja a Fox News. Június a Pride hava az Egyesült Államokban, ennek ellenére a Target úgy döntött, egyes boltjaikban (főként a déli részeken) inkább félreeső helyekre pakolgatják az LMBTQ-val kapcsolatos árukat. Az ok: el akarják kerülni a Bud Light sorsát.
Mint arról a Mandineren is írtunk: a Bud Light, Amerika legnagyobb sörmárkája úgy döntött, egy transznemű tiktokerrel kezdi magát reklámozni. Az eredmény: már egy hét alatt is óriási bezuhanást mértek a Bud Lightnál, az internetet pedig elöntötték a videófelvételek, amelyeken az látható, hogy senki sem áll sorokban a Bud Lightot áruló pultok előtt.
A Fox Newsnak nyilatkozó bennfentesek szerint „vészhelyzeti” telefonhívásokat kaptak menedzserektől, hogy azonnal rendezzék át a boltokat, az LMBTQ-árukat pakolják a boltok hátsó részébe, próbababákra ne tegyenek semmilyen ruhát, és lehetőleg a Pride-szimbólumokat is minimalizálják.
Nyitókép: Beata Zawrzel / NurPhoto / AFP. Illusztráció.