Egészen őrült interjút hozott össze a GQ Quincy Jones-szal, a számos Michael Jackson-slágert jegyző, legendás zenei producerrel. A 84 éves Jones a beszélgetés során kötőszóként használja a motherfucker (anyabaszó) kifejezést, és azt állítja, hogy jelenleg is huszonkét szeretője van a világ különböző nagyvárosaiban, de mindez semmi a producer által felelevenített anekdotákhoz képest. Így például Jones elmeséli, hogy Detroitban az akkor még drogdíler Malcolm X-től vásárolt anyagot, látta, ahogy Ray Charles, akinek az összes vénája kikészült, a heréjébe lőtte be a heroint, de azt is elárulja, hogy Frank Sinatra össze akarta hozni őt Marilyn Monroe-val. Jones felidézi, hogy Pablo Picasso milyen egyedi módon fizette ki az éttermi számláit, valamint azt is elmeséli, hogy Truman Capote először nem akarta, hogy ő szerezzen zenét egy csupán fehér színeszeket szerepeltető filmhez, később azonban sírva kért bocsánatot rasszista megjegyzéséért. A pályafutását jazztrombitásként kezdő Jones azt is elárulja, hogy 1974-es agyi aneurizmája óta nem játszott a hangszeren, mivel ha még egyszer belefújna a trombitába, valószínűleg meghalna.
Az interjúnak azonban kétségtelenül az a legszürreálisabb pontja, amikor Jones a náci Németország elsőszámú filmrendezőjével, Leni Riefenstahllal való találkozását eleveníti fel. "Az akarat diadala óta a rajongója voltam. Ez a nő minden idők legnagyobb filmkészítőinek egyike volt" - jelenti ki a producer. „Leni tudta, hogy a rajongója vagyok. Berlinben tartózkodtunk éppen, Nastassja [Nastassja Kinski, Jones élettársa egy időben] Wim Wenders-szel csinált egy filmet. Egy nap meghívást kaptam Lenitől, azt akarta, hogy együtt ebédeljünk. Ez volt életem legelképesztőbb találkozása” – hangsúlyozza Jones. „Mindent tudtam róla, Goebbels szeretője volt.” (Az interjú készítője egy lábjegyzetben azért rámutat: valószínűleg ez nem igaz, Riefenstahl gyakran beszélt a propagandaminiszter iránti ellenszenvéről, még ha a harmincas években valóban gyakran mutatkozott is vele társasági eseményeken.)