Dubai csoki: beütött, amitől az édesszájúak tartottak – lépett a Lidl!
Veszélyben az idei karácsonyi szezon slágertermékére.
Egy Írországnak készített reklámban még katolikus apácákkal reklámozott a vallási szimbólumoktól idegenkedő Lidl.
A Heti Válasz szúrta ki, hogy Santorini templomairól nemrégiben még a kereszteket leretusáló Lidl 2015-ben még apácákkal reklámozott.
Most azzal indokolták a keresztek levételét, hogy óvakodnak a vallási szimbólumok használatától, mivel semelyik hit követőit nem akarják elidegeníteni.
Kicsit kutakodva a Lidl reklámkampányaiban azonban könnyen észrevehetjük, a Lidl két éve még nem idegenkedett ennyire a vallási szimbólumoktól – épp ellenkezőleg, egy Írországnak készített reklámban katolikus apácákkal reklámoztak, arra kifuttatva, hogy az áruházlánc még az apácák életminőségét is növeli.