A karrierem elején elmentem egy üzleti konferenciára, ahol sok vállalat képviseltette magát. Ezen cégek egyike volt egy hatalmas cég, ami az égvilágon mindenfélét gyártott. Hogy erre felkészüljek, végignéztem a termékeiket és azok csomagolását, és a csapatommal azon gondolkodtunk, hogyan lehetne azokat fejleszteni. Azt, hogy tudtam velük beszélni, lehet szerencsének nevezni. Az viszont nem a szerencsén múlt, hogy aztán ez a vállalat a partnerünk lett, és nagyon sikeres volt az együttműködésünk. Egyszer megkértek arra, hogy kísérjek el egy vállalatvezetőt a virginiai Richmondba, akinek a világ legnagyobb dohánycégének kellett prezentációt tartania. Próbáltam kitalálni, hogy az én cégem számára hol van itt mozgástér és mit kellene tennem. Végül kikötöttünk egy teremben, ahol ennek a dohánycégnek a tizenkét vezetője ült, akik azt várták, hogy majd én tartok nekik egy előadást arról, hogy én és a vállalatom hogyan tudnák támogatni az ő üzletüket. De én totál felkészületlen voltam erre a helyzetre.
Számos mostani pozíciója mellett részese egy projektnek, aminek az a neve, hogy I have a dream, azaz Van egy álmom. Mit rejt a Martin Luther Kingtől kölcsönzött név?
Ezt a programot 1992-93-ban indítottuk Connecticutben a Yale Divinity Schoollal közösen. Az ötletük az volt, hogy fantasztikus lenne, ha „örökbe tudnánk fogadni” egy egész negyedéves osztályt, és ki tudnánk fizetni a főiskolai tandíjukat. Így lettem a program tanácsadó testületének tagja, majd a program elnöke. Az iskola adott félmillió dollárt, mi összegyűjtöttünk másik félmilliót a közösségtől, azaz lett egymillió dollárunk a főiskolai tandíjakra. Viszont hamar rájöttünk, hogy nem elég, ha megadjuk reményt, hogy ezek a gyerekek főiskolára mehetnek. Ami igazán nehéz volt, az az, hogy felkészítsük őket, hogy képesek legyenek élni a lehetőséggel. Mentorokra, vezetésre volt szükség, akik segítenek nekik ebben. Így felvettünk egy koordinátort, aki irányítja az önkéntesek munkáját, akik ennek az 56 diáknak a mentorai és tutorai. Így elértük, hogy a diákjaink 90 százaléka leérettségizett, s közülük mindenki el tudott menni főiskolára. Az érettségizettek aránya a diákjaink között kétszerese az iskolakerületünkének. Hiszi vagy nem, Connecticutben a középiskolába járók között az érettségizők aránya 45-50 százalék.
És Connecticut az Egyesült Államok gazdag államai közé tartozik.
Igen, az állam gazdag, ugyanakkor itt található három olyan város is, amelyek a legszegényebb amerikai városok közé tartoznak: New Haven, Bridgeport és a főváros, Hartford. Szóval Connecticutban vannak nagyon gazdag részek is: a New Yorkhoz közel eső Fairfield megye és Stamford városa; és nagyon szegény városok is.