A Ryanair-vezér állítása szerint az új gépek annyival kevesebb üzemanyagot használnak, hogy tovább tudják csökkenteni a viteldíjaikat a kivetett adók ellenére is. Michael O'Leary nem hagyta ki annak lehetőségét sem, hogy legnagyobb piaci konkurenciáját kritizálja.
Mint fogalmazott: míg a nyáron ők Budapestről hetente több mint ötszáz járatot üzemeltetnek majd, a magyar diszkont légitársaság csak 458-at. Az ágazatot érintő legnagyobb kockázatnak a vállalatigazgató az orosz-ukrán háborút, az inflációt, a recessziót és a koronavírus-járvány hatásait nevezte. A kivetett adókkal kapcsolatban elmondta,
nagyjából utasonként tíz euró árnövekedéssel kell számolni.
Fájt nekik az extraprofitadó
Olvasóink számára emlékezetes lehet: a légitársaság első embere legutóbb szeptemberben járt Budapesten, a cégvezető akkor élesen bírálta a kormányt a kivetett extraprofitot célzó adó miatt, mivel szerintük az elmúlt két évben rekordveszteséget kellett elkönyvelniük, egészen pontosan 2,5 milliárd forintot.