A cég hazai (!!!) volumene az év végére akár a 10 millió csomagot is meghaladhatja.
Nem árt lecserélni a jelszavainkat, és fokozottabban figyelni az adathalász emailekre.
A Temu alacsony árai mellett agresszív marketingstratégiájával vált még a hazai vállalatok konkurensévé is.
A panaszok és a fogyasztóvédelmi vizsgálatok állhatnak a cég stratégiai irányváltása mögött.
Kuponok, villámajánlatok, nyereménykerekek és egyéb profi manipulációs technikák. Íme, a TEMU árnyoldalai!
Az elmúlt hetekben több bejelentést is érkezett a kínai platform kereskedelmi gyakorlatával kapcsolatban.
Nincs ember, akinek az arcába ne tolakodott volna a kínai Temu valamelyik hirdetése. Nem véletlenül: a vállalat csak a Metán 2 milliárd dollárt költött hirdetésekre 2023-ban. Ez pedig még nem minden.
A kínai webáruház iszonyú pénzeket költ reklámra, és egyszerűen nem hagyja élni a gyanútlan vásárlójelöltet.
Mindenkivel szembejönnek az interneten a szuperolcsó Temu hirdetései.