Ítéletet mondtak a németek: az EU elrontotta az egészet úgy, ahogy van, de Magyarország nagy nyertes lesz
A németek a szakértő szerint az arroganciájuk miatt buktak el.
A németek a szakértő szerint az arroganciájuk miatt buktak el.
A kínai e-autókra kivetendő büntetővámok fenyegetése nem maradt reakció nélkül. Kína válasza elsősorban mezőgazdasági termékeket, például a sertéshúst, tejet és francia szeszes italokat érintheti. A Makronóm Intézet friss járműipari elemzése kapcsán beszélgettünk Santo Martinnal, a Makronóm Intézet vezető elemzőjével.
Ungár Péter, az LMP elnöke az elektromobilitás illúzióiról, a migrációs politikával kapcsolatos nézetkülönbségekről és a nyugat-európai zöldek arroganciájáról adott interjút egy német lapnak.
A globális járműiparban a jövőben felértékelődik az elektromobilitás. Bár a korábban vártnál lassabb lesz a folyamat, amelyben az állami támogatások kivezetésének, illetve a geopolitikai konfliktusoknak van nagy szerepe, azonban vitathatatlan, hogy az elektromos autók (EV) jelentik a járműipar hosszú távú jövőjét. Magyarország pedig adottságai, valamint az ágazatban tett korai lépései nyomán ki tudja használni ezt a trendet. A Makronóm Intézet elemzésében azt vizsgálta, hogy mekkora növekedési többletet adhat az elektromobilitást fókuszba helyező, proaktív gazdaságpolitika hazánk számára.
Felmerült, csúcsidőben korlátozzák az elektromos autók töltését.
Magyarország előnye egyelőre behozhatatlannak látszik a régióban.
Kína a legfrissebb adatok alapján a történelem során először a világ legnagyobb gépjárműexportőrévé vált.