Dobrev Klárát pusztán negatív kampánnyal is le lehetett volna győzni. Márki-Zay Pétert viszont leginkább csak pozitív kampánnyal lehet. Ez a nagy különbség. Több millióan vagyunk az országban, akik vágynak az okos jobboldali válaszokra, amelyek mindenféle baloldali handabandázásnál ezerszer hatékonyabban csinálnak majd a jelenleg fabatkát sem érő magyar közoktatásból olyan globális éllovast, ahol megvan a helye a valódi teljesítményértékeléshez kötött kőkemény pedagógusbér-emelésnek, a Fudannak, az MCC-nek és a gyökeres tananyagreformnak. Amelyek egy sikeres és megfontolt magyar külpolitikát építenek fel a ciklusról ciklusra egyre javuló szijjártói alapokra. Amelyek egyszerre teremtenek zöld és gazdag világot. És amelyek ott hordozzák a szívük közepén azt az értéket, amelyet a maszkok, áltudományok és nyelvi cenzúra mögé vonuló Nyugat egyre kevésbé tud kínálni, mi viszont igen: a szabadságot.
Magyarország működik és működni is fog, mert a konzervativizmus működik, és egy okos jobboldali válasz többet ér millió zöld utópiánál vagy balliberális hőzöngésnél.
Tudják ezt néhány százezren az értelmes emberek közül, és vagyunk sokan, akik számára mindent egyebet felülíró tabu Gyurcsányra szavazni. A többieknek viszont meg kell hozni a kedvét a szavazáshoz, hogy
a valódi magyar jobboldal ne csak egy kényszerből választott legkisebb rossz legyen az összegyurcsányozódott áljobboldallal szemben,
hanem tömegek szívének választása, amelyet teljes meggyőződéssel, hazájuk és saját maguk jövőjének érdekében, tudatosan választanak. Negatív kampányban már verhetetlen a Fidesz. Most a pozitívat kell egyszer végre jól megcsinálnia. Mert ha rosszul csinálja, könnyen lehet, hogy egy tavaszi napon a mérleg nyelvét képező néhány százezer ember fejében hirtelen nem ők lesznek a kisebbik rossz. És azt a káoszt, amit a Márki-Zay mögé bújt bolsevik zűrzavar szabadítana ránk, nem élné túl az ország. Úgyhogy programra fel, Fidesz – és nem árt egyszer körbenézni a százhat választókerület egyéni Fideszében sem, hátha lehetne az egy nagy központi petíciót terjesztő erőkkel célzottabban is kommunikálni, a kétbites kommunikáció hívei pedig foglalkozhatnak a kétbitesek körében hódító téma, a baloldal által a legolcsóbb demagógiával kiaknázott globális inflációs válság sikeres kommunikálásával is. (Itt, Sopronban például vagyunk néhány tízezren ingázók, akik szeretettel várjuk, hogy valaki végre képviseljen minket. S szinte minden választókerületben vannak ilyen társadalmi csoportok, akikhez éveken át nem beszélt a Fidesz – meg a balfék ellenzék sem. Pedig ha az ember csak egy kicsit is gondolkodna, lenne mondanivalója.)