Szerdán mutatták be a déli összekötő vasúti Duna-híd új, középső acélszerkezetét. Az eseményen részt vett Schanda Tamás, az ITM miniszterhelyettese, Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgató és Nyul Zoltán a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) vezérigazgatója közösségi oldalán azt írta, decemberi forgalomba helyezésig még meg kell építeni a vasúti felépítményt, a felsővezetéket, el kell helyezni az újonnan épült síneket a hídon és a hídhoz csatlakozó, hozzávetőlegesen 250 méter hosszú szakaszon mind a budai, mind a pesti oldalon. A csatlakozó szakaszokon a vasúti alépítmény már elkészült. Mint fogalmazott, „ezzel ismét nagyot lépett előre a hídkorszerűsítési projekt, ugyanis a próbaterheléseket követően december közepétől már két új felszerkezeten közlekedhetnek a szerelvények a Duna felett. Ezt követően zajlik az utolsó, harmadik híd bontása és újjáépítése, mely 2022 őszére készül majd el”.