Új kiadója és tulajdonosa van a Mandinernek

2017. június 1. 11:42

Mandiner
Mandiner
2017. június 1-től a Tombor András által alapított és tulajdonolt Mandiner Press Kft. vásárolta meg a Mandiner.hu portált. A kiadót lapigazgatóként Szalai Zoltán irányítja, a főszerkesztő továbbra is Rajcsányi Gellért marad.

A Mandiner.hu-t 2017. június 1-től a Mandiner Press Kft. adja ki. A cég tulajdonosa Tombor András. A lapigazgatói feladatokat Szalai Zoltán látja el. A Mandiner főszerkesztője továbbra is Rajcsányi Gellért marad.

Hírportálként gyors, pontos, hiteles tájékoztatást kívánunk nyújtani hazánk, a Kárpát-medence és a nagyvilág híreiről, elsősorban a közéletre, politikára koncentrálva. Szemleoldalként a magyar sajtó, különösen a véleményvilág széles merítésű szemlézését folytatjuk: nálunk áttekinthetik, mi zajlik és miről vitatkoznak nap mint nap a magyar közéleti nyilvánosságban.

Elődlapjaink, az UFi és a Reakció lassan két évtizedes hagyományaihoz híven karakteres jobboldali, konzervatív, szabadelvű fórum kívánunk lenni, elemezve a közélet fejleményeit. 

Tartsanak továbbra is velünk!

Összesen 243 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Bukonak es Bakonak buko lett!

Megadom az esélyt az új tulajdonosnak, hogy nem változtat az irányultságon.
Aztán majd meglátjuk.

a habonymédia vette meg, úgyhogy sanszos, hogy valóban konzervatív lap helyett propagandalap lesz ebből is.
bakó bea és bukovics martin máris felmondott.

szomorú nap ez a sajtószabadság történetében.
7 éve kommentelek a mandineren, nem tesz boldoggá a gondolat, hogy lehet, hogy ezt is bojkottálnom kell majd.

normálisabb nem lett egyik újság se attól, hogy a propagandagépezet bekebelezte. (épp ellenkezőleg)

Kiss Brigitta , Bakó Bea , Pintér Bence és mások nem éppen "karakteres jobboldali" írásaikkal tűntek ki...

Púder.
Az Index, 444, stb. Tombor Andrásról mást ír.
http://hvg.hu/kkv/20170601_man..

Ugye ergé értjük mi egymást?! Még akkor is, ha a képlet néha mást mutat. ;-)

"Mi történt Bukovics Martinnal és Bakó Beátával?"

Nem tudod. Majd a 444 megmondja.

"Az új kiadó hírével egy időben Bukovics Martin és Bakó Beáta távozott a szerkesztőségből, az ügyükben délutánra ígértek tájékoztatást. "

Bárki bármit mond, szerintem a Mandiner az egyik legjobb médiafelület. A szemlézés vegyes. Még akkor is ha néha egyes szerzők túlzott mértékben szerepelnek.

Ha blogot akarnék vásárolni, 100x a Mandinert venném meg, mint a 444-et vagy hasonlót.. Szerintem lényeges tartalmi változások nem lesznek.

"Ráadásul sok régi jobboldali kommentelő hozzászólásait ki kellene venni a "csak regisztrációval olvasható" kategóriából.

Mivel teljesen szalonképesen fogalmaznak, ellenben a rendszeresen újraregelő ballib mocskolódókkal."

Egyetértek veled és támogatom a javaslatod. Remélem Rajcsányi olvassa és megválósítatja. Ha nem, majd írok a tulajdonosinak. :-)

kereskedelmi rádiók, RTL csoport, 444, Népszava, hvg, 168 óra, Index, Átlátszó, Kettős mérce ... ráadásként a Magyar Nemzet, Hírtv

Csak így kapásból.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés