Már nem csak a tankolásról szólnak a MOL-kutak

2025. október 12. 06:59

Különleges extra szolgáltatások mutatják a jövőt a hazai olajvállalatnál.

2025. október 12. 06:59
null
Bokor Gábor
Bokor Gábor

 

A MOL által szponzorált tartalom.

Forradalmi újítást jelentett tíz éve, hogy a MOL bevezette a Fresh Cornert. A nemzeti olajvállalat célja az volt, hogy az utazók és a vásárlók számára ne csak a tankolásról szóljon a benzinkút, hanem minőségi gasztronómiai élményt is nyújtson nekik. Ez be is jött, hiszen 

a kerek évfordulóját ünneplő Fresh Corner Európa egyik meghatározó kiskereskedelmi hálózata lett a maga több mint 1300 egységével.

Hogy az emberek mennyire megszerették a Fresh Corner termékeit, mi sem mutatja jobban, mint hogy csak a múlt évben 65 millió csésze kávét fogyasztottak el a kutakon, valamint 43 millió hot-dog fogyott el. Nagy lépés volt, hogy a Fresh Corner méltán népszerű hot-­dogjaiból ismert Pick kolbászok bekerültek számos élelmiszerlánc üzleteibe, így már otthon is meg­tapasztalhatjuk a Fresh Corner hot-dog élményét. 

„A Fresh Corner üzleteinkben nap mint nap arra törekszünk, hogy friss pékárukkal, minőségi, 100% Brazil arabica és arabica-­robusta kávékkal, valamint a régió közönségkedvenc hot-dogjaival és kiemelkedő kiszolgálással tegyük különlegesebbé ügyfeleink útjait” – mondta Styaszny Endre, a MOL Magyarország kis­kereskedelmi vezetője.

Nemzetközi szinten a legtöbb kávé a horvátországi Vukova Goricánál lévő Fresh Cornerben fogyott, ott 341 ezer, azaz napi közel ezer csészényi italt adtak el. Hazánkban a Hatvannál, az M3-as sztrádán lévő egység volt a legforgalmasabb, ott 200 ezer adag kávé fogyott, itt ráadásul napi több mint 500 hot-dogot is fogyasztottak.

A Fresh Corner eddigi működése során több nagy pillanat is volt: ilyen volt, amikor 2021-ben a MOL felvásárolta a Marché éttermeket működtető vállalatot, azóta Fresh Corner Restaurant néven működik ez a hálózat. Emlékezetes volt az is, amikor leigazolták Marco Rossit, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitányát, aki nagykövetként segített minél több emberhez el­juttatni a Fresh Corner-élményt.

Ez a tartalom csak előfizetők részére elérhető.
Már előfizetőnk?

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
LittleGreg
2025. október 12. 09:04
Ezért is járok önkiszolgáló kútra. Nem kell végighallgatnom a tukmálást - hotdogot, pályamatricát, pöttyös labdát kérek-e - általában sor sincsen. Fizetek, tankolok és eljövök.
Válasz erre
0
0
Tamás22
2025. október 12. 07:58 Szerkesztve
A korábban néhány perces tankolás és fizetés könnyedén 20 perc felettire növekszik, miután a pénztárnál ki kell várni a kajázók kiszolgálását, akiknek jó része nem is a tankolás miatt megy oda, hanem csak simán enni. Mostanában amikor tudom, hogy nincs időm kivárni ezeket nem MOL-nál tankolok.
Válasz erre
2
0
Simson
2025. október 12. 07:39
Utálom, nincs rá személyzet, a tankolás sokkal tovább tart, ha lehet kerülōm!
Válasz erre
2
0
nogradi
2025. október 12. 07:18
Qrvajó, amikor a sorban az előttedlévő bemegy fizetni aztán még meg is ebédel.
Válasz erre
3
0
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!