2. Hatékony priorizálás
McCarrick szerint kiemelten fontos a sikeres munkavállaló szempontjából, ha jól méri fel az igényeket és ügyesen szelektál a rendelkezésére álló információk között.
„Fontos képesség a hatékony priorizálás a munkahelyen, például egy csomó eltérő adat és információ befogadása, vagyis kutatási cikkek, közösségi oldalakon megosztott videók és újságcikkek megismerése, valamint az ezekhez fűzött megjegyzések feldolgozása. Befogadás, elemzés és alkalmazás segíti a hatékony továbblépést” – jelentette ki a szakértő.
A Pennsylvaniai Egyetem kutatói megvilágították, miért olyan fontos, hogy hatékonyak legyünk az adatok feldolgozása során.
„Az adatvezérelt döntéshozatali modell használatával a vezetők szervezeteiket is úgy állítják be, hogy proaktívabbak legyenek a lehetőségek azonosításában, mivel az adatok érvényessége vezérelheti őket, nem pedig egyszerű intuíció vagy iparági tapasztalat” – írták tanulmányukban.