Újabb kínai autómárkák érkeznek Magyarországra

2024. május 16. 13:59

Egyre népszerűbbek Európában a kínai SERES és a DFSK autók elektromos modelljei.

2024. május 16. 13:59
Electric Vehicle Indonesia Exhibition

Nyitókép: Garry Lotulung / Anadolu / AFP

Duna Autó cégcsoport és a kínai Sokon Group megállapodása értelmében Magyarországon is elindul a SERES- és DFSK-márkák országos disztribúciója. A két kínai autómárka sikere hazájában évek óta töretlen, hozzánk egy rendkívül széles termékpalettával érkeznek. – írja a Vg.hu.

Mit tudni a SERES-ről?

A SERES Group 2005 óta exportálja a SERES- és DFSK-márkákat világszerte, több mint 70 országba – többek között Olaszországba, az Egyesült Királyságba, Franciaországba és Németországba. 2022-ben az alternatív meghajtású járműveinek értékesítése a tengerentúlon 193,5, a bevétele pedig csaknem 50 százalékkal nőtt az előző évhez képest.

A 1986-ban alapított kínai márka 2023-ban több mint 150 ezer darab alternatív meghajtású járművet értékesített és Kína TOP 500 vállalata között tartják számon. 

A Duna Autó szerint modelljeik megbízhatók, formabontó dizájnnal készülnek és nem mellesleg kimagasló hatótávval rendelkeznek, egyes modellek több mint 1400 kilométer megtételére képesek.

Mit tudni a DFSK-ról?

A DFSK a SERES Group családjába tartozik 2022 óta (korábban a Dongfeng és a Seres Group közös márkája volt). A DFSK magyarországi indulásakor mind kishaszon-, mind személygépjárművekkel képviselteti magát, melyek teljes mértékben kielégítik a mai kor igényeit: előbbiek elektromos és hagyományos benzines meghajtással is elérhetők, utóbbiak pedig tisztán elektromos és plug-in hibrid változatban vásárolhatók majd meg.

A DFSK-típusok kiváló ár-érték arány képviselnek. A hazánkba érkező személyautók a B-, C- és D SUV-kategóriából kerülnek ki, míg a haszongépjárművek az LCV-kategóriát fedik le.  

Mindkét szegmensben megtalálhatók lesznek az egyre népszerűbb elektromos modellek

.A DFSK E5 személyautó akár 7 ülésessé is bővíthető, hatótávja pedig több mint 1 000 kilométer a WLTP-adatok szerint. Az elektromos kishaszonjárművek tágas rakodóterükkel, könnyű vezethetőségükkel kimondottan a környezettudatos városi közlekedéshez lettek kialakítva.  

Különálló cég fogja képviseli a két új márkát

„Töretlen fejlődésünk újabb bizonyítéka, hogy immár 27 autómárkával foglalkozunk. Hosszan tartó előkészítést és tárgyalássorozatot követően sikeresen üdvözölhetjük a SERES- és DFSK-márkákat, nem csak a Duna Autó kínálatában, hanem kizárólagos importőrként a cégcsoport részeként is. A SERES modelljei innovatív tervezésük és környezettudatos megközelítésük révén ideális választás az innovatív és komfortos autók kedvelőinek, míg a DFSK a praktikumot és elérhetőséget helyezi előtérbe, ezáltal biztosítva, hogy autóik bárki számára elérhetőek legyenek” – mondta a szerződés aláírásakor Ormos Péter, a Duna Autó cégcsoport vezérigazgatója.

Többek között az is kiderült, hogy a Duna Autó cégcsoport szervezetileg különálló céget hoz létre a két kínai márka képviseletére, biztosítva ezzel a magas szintű szakértelmet és erőforrásokat a sikerhez.   

A szerződés bejelentéséről készült videót ITT tekintheti meg.

Ezt is ajánljuk a témában

Ezt is ajánljuk a témában

Az utolsó csapás: Kína már az idén megnyerheti az autóháborút

A kínai autógyártók az idén bevihetik az utolsó, végzetes ütést a belső égésű járművek piacának: a zöldenergia-tároló rendszerek – egyben az autók – árát olyan drasztikusan csökkentik, hogy azzal már senki nem tud versenyezni. A folyamat innentől magát táplálja, ha elindul, nincs esély menekülni előle.

 

Összesen 144 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Intel
2024. május 17. 16:54
Amilyen gyorsan jöttek olyan sebesen fognak eltűnni. Az USA most vezet be átfogó szankciókat a ROSATOM és minden üzleti partnere ellen. Vagyis a világon az összes ROSATOM tevékenység szankció alá esik. Magyarország választással áll szemben. Vállaljuk a szankciókat vagy lemondunk a paksi bővítés orosz kooperációs megvalósításáról. Utóbbi esetben nem lesz villany az autókhoz (sem). Mindkét esetben gazdaságunk összeomlik. A törvényt az USA trumpista képviselője jegyzi. Vagyis ha netán Trump nyeri a választást nekünk az is rossz lesz.
kokrowatz-0
2024. május 17. 13:50 Szerkesztve
ingyenreklám. olvasnék inkább egy használttesztet: itt van ez a tíz éves kínai autó, 200.000 kilométerrel. nézzük az állapotát!
gilou-au-clavier
2024. május 16. 15:16
Csakhogy nem veszik őket az emberek, pláne Magyarországon. Az 1-2 ezres darabszám nagy részét is ráadásul jó eséllyel a magyarországi kínai közösség veszi nagy arányban, nem a "rendesmagyarok". A legnagyobb itthoni kínai autógyártó úgy kínai, hogy európai mázba bűjtatták (MG), a legnépszerűbb új kínai modellek top 5 listájára fel lehetett kerülni tavaly, aszongya 28 darab autóval. Nem megy ez a keleti nyitás láthatóan, hiába várják ettől a fideszben az autokráciaimportot.
sentimental
2024. május 16. 15:08
eladnak majd vagy kettőt/év...
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!