Karácsonyék az állammal fizettetnék meg, hogy Bojárék telke milliárdokkal többet érjen

Hogy, hogy nem: megint előkerült Bojár Gábor neve.

Jó kérdés, mi okozza ezt pontosan.
„Az idei évben látványos zuhanás látszik a MÁV szolgáltatási színvonalában, a késések mértékében - jó kérdés, mi okozza ezt pontosan, a G7 cikke a vármegyebérlet és az egyre elöregedő járműflotta körül keresi az okokat, ha a vasutat működtető emberekkel beszélget az ember, általában a lelassult alkatrészbeszerzésekre, belháborúkra, a menedzsmentfolyamatok szétesésére és a végtelenül túlközpontosított, 2023-tól bevezetett új működési modellre mutatnak, melyben minden érdemi beszerzésről már a minisztérium dönt a MÁV helyett.
Nem tudom, melyik ok milyen mértékben játszik szerepet ezek közül, de rendkívül aggasztó képet rajzol ki minden friss adat.”
Nyitókép: Drazen_/Getty Images