A szerdai első nap után csütörtökön folytatódott – és le is zárult – az MCC nemzetközi médiakonferencia-sorozata. A második nap fő témái a mainstream/konzervatív újságok közötti ellentét, a digitális forradalom okozta reklámpiaci változások, a mesterséges intelligencia veszélyei és a bulvársajtó hatalma volt.
Antiszemitizmus, migráció, elnyomás
Az első panelbeszélgetés fő témája a konzervatív hangok a mainstream média ellen volt. A beszélgetésen Jair Netanjahu elmondta – többek között –, hogy Soros ellen lenni nem antiszemitizmus (ugyanis Soros nagyon komoly károkat okoz szerinte „az egyedüli zsidó államnak”, például azzal, hogy olyan zsidóellenes, anticionista és palesztinpárti NGO-kat finanszíroz, amelyek az izraeli társadalmat belülről bontják meg), valamint kifejtette, hogy azért volt esélye a jobboldaliaknak, hogy áttörést érjen el az online világban, mert a hagyományos sajtóban a baloldaliak voltak túlsúlyban. Kifejtette azt is, hogy
ő csak azért lett sikeres, mert azt mondta, amit mindenki gondolt, de senki sem merte kimondani.
Rámutatott arra is az ifjabbik Netanjahu, hogy „ha erős konzervatív hang vagy, démonizálni fognak, de ezzel számolni kell, hozzászoksz, és vissza tudsz vágni, minél több követőd van, annál könnyebben”. Leszögezte, nem szabad félni, feladata is a jobboldali influenszereknek, hogy kiálljanak a követőik véleményéért.