A második panelbeszélgetésen kiderült, hogy míg 10-20 évvel ezelőtt könnyen átlátható volt a médiapiac, addig mára egy kesze-kusza, alapjaiban is más bevétel- és kiadáshalmaz lett. A szakértők elmondták, hogy mára már teljesen máshogy kell elérni a célközönséget, és az se mindegy, hogy hogyan történik az meg. Mint mondták,
van aki elolvas egy cikket, és aztán van az, aki naponta vissza-visszajár.
Ludvig Orsolya, az MCC Vállalati Kommunikáció Műhelyének vezetője nevetve elmondta, hogy a vállalati kommunikáció nagy része csak átmásolt szöveg. A beszélgetés során emellett leszögezte azt is, hogy a siker fő feltétele, hogy legyen a tartalmunk vonzó és minőségi.
Zach Christienson, a The Spectator US szerkesztője megemlítette,
hogy a mai fiatalok azt hiszik, hogy kevesebb a hirdetés, holott jóval többet néznek, csak rejtve,