Hasonló dinamikával dolgozott az ellenzéki médiagyár Kásler Miklós karaktergyilkosságának legújabb fejezeténél is. A miniszter elleni, kinevezése óta folyó célzott gyűlölethadjárat legutóbb abban csúcsosodott ki, hogy megvádolták Káslert, miszerint zsebből juttat milliókat különféle, általa szimpatikusnak tartott együtteseknek. Így került célkeresztbe az ő személye mellett Rúzsa Magdi, Palya Bea, de a Kárpátia is.
Az a Rúzsa Magdi, aki az anyaországi és külhoni magyarság összekötő erejeként, ikonikus előadóként vitathatatlan zenei teljesítményt tudhat maga mögött, illetve az a Palya Bea, akinél multikulturálisabb, ha tetszik, európéerebb, mégis a magyar népzenéből, a magyar néplélekből táplálkozó zenészt nehezen lehetne találni. A haladó médiumok azonban azt már elfelejtik kibontani, hogy Palya Bea turnészervezésre és lemezkiadásra kapott támogatása egyáltalán nem nevezhető kiemelkedőnek (12 millióról beszélünk) a piaci árak ismeretében.
Ugyanígy a Rúzsa Magdolnának utalt összeg is egy koncert formájában hasznosul majd, és ez teszi lehetővé, hogy az énekesnő profi, a kárpátaljai magyarságot megillető körülmények között léphessen fel Beregszászban. Emiatt pellengérre állítani Káslert kifejezetten visszatetsző.
Ennél is pikánsabb az állítólag a Kárpátiát kistafírozó milliók ügye. A valóságban az együttes tagjai, ahogy azt lapunknak elmondták, ugyanis egy fillért sem látnak a róluk szóló dokumentumfilmre adott támogatásból, azt Bicskei Éva rendező-producer kapta. Ráadásul egy NKA-s pályázat keretében, nem alanyi jogon, nem egyéni szimpátia alapján, ahogy azt a 444 cikke sugallja.
Ahogy egyébként támogatást nyert a pécsi Cigány Kulturális Egyesület, a Petőfi Múzeum vagy épp a Széchényi Könyvtár. Csak ezek talán kevésbé működnének vörös posztóként az ellenzéki médiafogyasztók felé, kevésbé lehet rajtuk élcelődni, mint Rúzsa Magdin vagy a nemzeti rock legnépszerűbb zenekarán, a Kárpátián. (Az együttesről készített riportunkat is érdemes ide citálni, ugyanis akár tetszik nekünk, akár nem a stílusuk, számos rádióban agyonjátszott produkcióval szemben valós hallgatottságuk, népszerűségük van.)