TTIPause

2016. szeptember 16. 10:08

A transzatlanti partnerség létrehozásának brit zászlóshajója zátonyra futott, mert vezetői nagyobb sebességgel és kevesebb óvatossággal haladtak volna a transzatlanti piac felé.

2016. szeptember 16. 10:08
Oláh Dániel
Messzelátó

„A transzatlanti partnerség létrehozásának brit zászlóshajója zátonyra futott, mert vezetői nagyobb sebességgel és kevesebb óvatossággal haladtak volna a transzatlanti piac felé. Ami azt illeti, a hajótörésben nagy szerepe volt a kapitányoknak, köztük Boris Johnsonnak, aki útközben száznyolcvan fokos fordulatot is vett: a TTIP dicsérete helyett később már kritikát fogalmazott meg. Tette ezt azért, hogy megpróbáljon az utasok kedvében járni, akik a globalizáció hullámverései közepette száguldás helyett inkább a biztonságos elszigetelődésre, a kampányban hangoztatott irányítás visszavételére vágynak. Ők azok, akik úgy vélik, a kereskedelmi megállapodások csak egy szűkebb rétegnek (az Erasmusgenerációnak, a magasan képzetteknek vagy tőketulajdonosoknak) hoznak jólétet.

Érzékelik, hogy a reálbérük nem követte a munkájuk hatékonyságának növekedését és úgy vélik, ebben a TTIP által jelképezett gazdasági rendszer is felelős. És bár tudják, hogy a rövid távú gazdasági hatások fájdalmasak lehetnek, ezt csupán a jó útra térés árának tekintik. Ha a TTIPt az EU és az USA a brit obstrukció ellenére is létre tudja hozni, akkor ez az ár bizony igen magas lehet.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Valodi
2016. szeptember 18. 11:49
...nincs komment! Döbbenet, hogy ez a téma el sem jut az emberek tudatáig! Pedig ezerszer fontosabb, mint a kamu népszavazás....
kérdés
2016. szeptember 17. 01:27
A németek olyanra is hivatkoztak, hogy hiába tiltott a GM vetőmag például, a gazdák igenis nagy számban vásárolják.....ezt én nehezen hiszem el, mert elég tudatos a gazdálkodás Európaszerte. De hogy valójában ki a Bayer tulaja, azt sem tudjuk meg.
anteris001
2016. szeptember 16. 21:39
http://www.portfolio.hu/vallalatok/itt_a_bejelentes_megveszi_a_bayer_a_monsantot.237323.html
anteris001
2016. szeptember 16. 21:38
Miután a Bayer (nem a Zsolt) megvette a Monsantot, a legnagyobb amerikai génmanipulátor és méregkeverő európai céggé változott. Az európai államoknak ezt venniük kell majd, mert "európai" áru. Azaz a legnagyobb probléma így, német segítséggel mrgoldódott. Nemsokára ki fog derülni, hogy a Volkswagen igenis környezetvédő autó, ami kivonja a széndioxidot, meg nitrogénoxidokat a levegőből.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!