Ezt megmondtam a kiadóknak is, de ugye ott inkább oldalanként, terjedelemre fizetnek, de itt egy képregényről van szó, ahol alapvetően illusztrációkról beszélünk, nem pedig regényről. A kiadók viszont regényként kezelték és regényekhez mért összegekről beszéltek, ami teljesen más munkafolyamat, mint egy képregény. Kicsit meg is döbbentem, hogy az írók itthon ilyen pénzekből élnek meg.
Nem tudom meddig dolgozik egy író, de gondolom legalább egy év megírni egy regényt is. Az a pénz, amit nekem ajánlottak maximum két hónapot fedezett volna. Persze vannak díjak és pályázatok is, de azok nálam nem játszottak. Teljesen más munkafolyamat képregényt rajzolni akár egy regényillusztrációhoz képest is, mert lehet egy oldalon öt olyan kép van, amin akár napokat kell dolgozni. Nem véletlenül nem éri meg itthon képregényeket rajzolni, ha az anyagi részét nézzük. Megtehettem volna, hogy kérek valamennyi pénzt, munka mellett dolgozgatok rajta, aztán néha anyámnak könyörgök pénzért, de akkor már ott voltam, hogy kezdeném a rajzolást, ezért visszautasítottam a kiadókat.”