„De meddig? Mi lesz, ha ezek a tartalmak egyszercsak nem így elszórtan, hanem tömeges méretekben özönlik el a médiát? Ha majd – felismerve a pompás, olcsó lehetőséget – minden kereskedelmi szándék ilyen rejtőzködő, settenkedő módon nyomul, burjánzik szét a szórakoztatásra, vagy informálásra rendeltetett sorok (képsorok) közt? Mi lesz, ha az egymással rivalizáló márkák mind egyformán bújnak el „érdekesebbnél érdekesebb” történetecskék mögé és azok mögül püfölik egymást, míg ki nem oltja és hatástalanítja egymást a sok, nehezen kiagyalt muníció? Mi lesz?
Megmondom. A publikum előbb-utóbb átlát a szitán és megunja az egészet. Óriási gyanakvással tekint majd minden médiatartalomra, azt kutatván, hogy mikor, melyik megszólalás mögött milyen kereskedelmi szándék lapul. Homlokráncoló bizalmatlanság és a csúszópénz gyanúja leng körül majd minden hírt, véleményt, kommentet a médiában és főleg a közösségi médiában. A legnagyobb vesztesek azok a tartalom-előállítók lesznek, akik tényleg pártatlanul és hátsó szándék nélkül közölnek valamit, de rájuk is a sumákolás árnyéka vetül majd. Hiteltelenné válik szinte minden megszólalás.