Lazíts, Robi!!!

2014. január 31. 14:46

Na jó. Megszoktuk, hogy RobertpontPuzser „kicsit” sarkosan fogalmaz, de azt is, hogy a lényeget tekintve sok mindenben fájóan igaza is tud lenni.

2014. január 31. 14:46
Sas István
Kreatív

Lazíts, Robi!!! Már egyre kevesebben vagytok, akik ennyire be vannak tojva a reklám »manipulációs« erejétől. 18 év felett lévén mostanra már neked is illett volna kiismerni ennek a kommunikációs formának a jellegzetességeit. Igen: a reklám túloz, liheg, csábít, udvarol, füllent. (Hazudni nagyot nem mer, mert akkor jön a bírság). Na és??? Miért veszed olyan komolyan? Tégy úgy vele, mint az egyszeri kislány, aki veszi a lapot, és amikor a fiú a diszkó után megkérdezi, hogy hazakísérheti -e, azt válaszolja, hogy - Meg hát!

Egyébként egy kicsit el is késtél! Már rég arról kellene gondolkozni, hogy mennyire jó ez az új világ. Mióta nem a reklámozók »exercíroztatják« a fogyasztókat, hanem fordítva. Nem tűnt fel, hogy már régóta a marketingesek táncolnak úgy, ahogy az internetes tömeg kórusban fütyül? Nem ez az új kihívás? Azok a »szegény fogyasztók«egyáltalán nem olyan »kiszolgáltatottak« már a reklámoknak. És vajon mi a bánatnak töltenek le százmilliónyian önként (!) egy-egy reklámfilmet a YouTube-ról? Miért várják még jobban a Superbowl reklámjait, mint a sporteseményeit? Miért fizetnek sokat azért, hogy a Reklámzabálókon nyolc órán át reklámokat bámuljanak? Miért? Hogy saját magukat »manipulálják«?

Az általad (talán jogosan) utált fogyasztói társadalom egyébként szép lassan átadja a helyét az élménytársadalomnak. Ahol nem annyira a javak, hanem az élmények megszerzése a cél! A reklám egyre inkább erről fog szólni. Tetszik - nem tetszik. És ebben a folyamatban egyre jobban kénytelenek nem céltáblának, hanem partnernek tekinteni a fogyasztót! »Bevonni a játékba.«

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 6 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
trespass
2014. április 30. 15:59
Ebben van valami.
6qwasyx
2014. február 27. 14:37
Puzsér olvasva jó, hallgatva idegesítő, nézve bosszantó
dávid
2014. február 16. 22:16
ritka hazug szöveg az elejétôl a végéig. A pontot az i-re ezt tette fel: "Nem tűnt fel, hogy már régóta a marketingesek táncolnak úgy, ahogy az internetes tömeg kórusban fütyül?" Istenem, de szánalmas...
kamasuka
2014. február 05. 18:15
Itt van ez a hír. http://444.hu/2014/01/31/igy-csavartak-ki-a-tulaj-kezebol-a-20-eve-mukodo-uzletet/ A kommentek a lényeg: "Innentől kezdve olyan mindegy, hogy előbérleti jog, meg jóhiszeműség, és valójában az eredeti bérlőt kéne büntetni, nem őket, akik jó pénzt akartak volna fizetni a helyért" Na ugye! Először is nincs előbérleti joga a kocsmának, mert nem ő bérelte, hanem az, aki havi 140 ezret adott havonta érte. Már az is fasza, hogy ez hír, nem pedig dutyiban vannak mutyiért, amit még az előző kerületi vezetéssel mutyiztak le, persze tejelve a részleteket havonta. Aztán az jön le a sok libbantnak, hogy stadion, meg megint valami jót basznak szét, a la Sirály, stb. Iszonyat milyen szarfaszúak nyomták a mutyit évekig, de amikor tiszta víz kerül a pohárba, akkor megy az anya, hogy megint valami jót basznak szét, meg stadionok, meg tetű húzások, meg a haveroknak nem jön be a dohányboltozás. De persze megint jön a duma, hogy csak éppen nyereséget termelt, százszor leírják, hogy mennyi embernek adtak munkát, bla és bla. Nevetséges. Egy biztos. Van egy réteg, aki patásfóbiás, balfaszista szavazó, és minden rossz, ami van, és még kommentel is. Aztán van az a réteg, aki szerint nem az, nem fóbiás. Illetve van az, aki leszarja a netet, és csak elmegy szavazni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!