„A vizsgált adatok alapján egyértelművé vált, hogy a két közösségi média közül a Facebook az, amelyiken a legtöbb a pártokkal és a politikusokkal kapcsolatba hozható tartalom generálódik. Ez ugyanakkor nem számít meglepetésnek, hiszen a Facebook nem csak a Twittert, de az összes többi platformot – blogokat, fórumokat, hírportálokat – is megelőzi ilyen tekintetben.
Ahogy az internet egészében, úgy a két platform esetében is a semleges vélemények a dominánsak. Ennek okaként azt jelölhetjük meg, hogy a felhasználók negatív, vagy pozitív kommentár nélkül teszik ki a tartalmakat, amik önmagukban semleges értékkel bírnak, tehát nem történik új tartalom generálás, mindössze a megosztás, vagy a retweet gombra kattintanak.politikusokkal kapcsolatba hozható tartalom generálódik. Ez ugyanakkor nem számít meglepetésnek, hiszen a Facebook nem csak a Twittert, de az összes többi platformot – blogokat, fórumokat, hírportálokat – is megelőzi ilyen tekintetben.
A platformokra lebontott vizsgálat során is ugyanarra a következtetésre jutottunk minden alkalommal: Orbán Viktor és a Fidesz túlsúlya egyértelmű. Ugyanezt láthatjuk, ha a teljes hazai internetes szférát vesszük górcső alá, tehát eltéréseket nem tapasztaltunk. Ugyanakkor az ellenzék számára intő jel lehet, hogy nem szabad elhanyagolniuk a Twitteres jelenlétüket, ugyanis a Twitter-t vizsgálva kiderült, hogy minden eddigi eredményt fölül múlva sikerült az összemlítéseken belül 50 százalék fölötti arányt elérnie a kormányfőnek.
A platformok között tehát érződik a különbség, ugyanakkor az is egyértelműen látszik, hogy a hazai ellenzék rendkívül Facebook központú, és a konkurens platformon nem képes a kormányzó pártok riválisává válni.”