Ehhez azonban több fronton kell összeszednie magát a klubnak. Elsősorban átláthatóvá és szerethetővé kell válnia. Jelenleg egy kis belső mag számára sem biztos, hogy világos a szervezeti felépítésünk, a feladat és hatáskörök leosztása. Egy érdeklődőnek egyenesen lehetetlen választ kapnia azokra a kérdésekre, amelyek felmerülhetnek benne a szervezeti felépítés, a finanszírozás tekintetében, de azt sem könnyű megtalálnia, hogy aktivistaként milyen módon tudja energiáit becsatornázni a szervezetbe. Pedig a kontent megvan, csak valamiért ezt nem tudtuk eddig megfelelően kommunikálni.
Minél több embert be kell vonni a helyi érdekképviseletekbe, viszont az igazi erőforrás azokban a tömegekben van, akik a biciklit szimpla közlekedési eszköznek tekintik, és nem azonosulnak a »bringás léttel«. A kerékpáros közlekedők legnagyobb része márpedig ilyen. A Kerékpárosklub brand pozíciójának újragondolásával, különböző célközönségek eltérő megszólításával egy kívülről kicsit geek-nek tűnő harcos szervezet helyett egy szerethető, cool márkába sokkal több embert tudnánk bevonni. Azok számára kell szerethetővé tenni a szervezetet, akik nem kívánnak aktivistáskodni, de mégis feláldoznák egy átmulatott este árát a tagságért. És mit kapnának cserébe? A populárisabb vonal felé nyitó Kerékpárosklub egy olyan szervezet lenne, aminek neve elválaszthatatlan a bringás közlekedés minden ágától. Az általa képviselt gondolatok egy folyamatosan megújuló városi érzést képviselnek, ami azoknak is vonzó, akik akár nem is ülnének soha bringára. A Kerékpárosklub egy olyan szervezet lehetne, mely olyan szolgáltatásokat és élményeket nyújt, amiért megéri befizetni a tagsági díjat. Jó helyre csatornázza a tettvággyal érkezők energiáit, de mégsem követel meg olyan mértékű azonosulást, amitől sokan idegenkedhetnek.
A biciklis közlekedés egyetlen hiteles hazai szervezeteként mindenhol jelen kellene lennie a Kerékpárosklub brandnek, ami bicikli. Szakmai rendezvények, közösségi programok, bulik –szakértelemtől a közönség eléréséig az eddigieknél sokkal hatékonyabban kellene akár cégek, közösségek számára azt nyújtania a klubnak, amiért érdemes hozzá fordulni. Ma mármindenhol ott van a bicikli, nélküle alig lehet eladni valamit, ami menő. Viszont miért nincs jelen ezeken a felületeken a Kerékpárosklub? Egy szerethető és cool brand a legszárazabb szakmai fórumoktól kezdve az éjszakai partykig mindenhol ott kell, hogy legyen, ami bicikli.