Néhány szó a fideszességemről

Noha írtam róla számtalanszor, és nincs olyan momentuma, amelyik ne lenne ismert, mostanában mégis többször gondoltam rá, hogy írni kéne róla.

Nem győzök ujjongani, hogy mennyire jó két kézzel dolgozni. Visszahordtam minden szerszámot a külső műhelyből, ahova egy hétvégére kéredzkedtem be vitorlát varrni és hát két hétig bitoroltam ott a helyet.
„Ma jelentős előrehaladást tettem a kombinált csónakkocsi-bevásárlókocsi-bicikliutánfutó kialakításában, sőt a kisemnber bejelentkezett, hogy Denikutya bicikliutánfutón szállító is legyen, na szóval ez a projekt is alakul. Nem győzök ujjongani, hogy mennyire jó két kézzel dolgozni. Visszahordtam minden szerszámot a külső műhelyből, ahova egy hétvégére kéredzkedtem be vitorlát varrni és hát két hétig bitoroltam ott a helyet. Örökös meglepetéssel tölt el, hogy mennyi szerszámot kell állandóan ki-be hurcolni a legegyszerűbb dolgok megoldásához is. Most is megtöltött két kanyart a csónakkal amire varró-, fúró-, kétféle csiszoló-, dekopírfűrész gépek, egy rakás szorító, kéziszerszám, vitorlazsák bent volt a hajón.
A múltkor megemlítettem a gumicsónakos Feri előtt, hogy a hajózás 90%-ban cuccolás, azonnal rávágta, hogy a búvárkodás is ilyen (ő búvár is és egyszer megemelgettem a palackjait, na mit mondjak legalább olyan sz@r mint az akkumulátorcipelés) és ha jól belegondolok a sárkányrepülés is, szóval minden amivel idáig próbálkoztam. Volt egy tengerészkollégám a »Z« rádióskambuzer, akinek a civil foglalkozása kárpitos volt, ő úgy választott szakmát (ritka lusta ember volt), hogy megnézte ki az aki a ,legkisebb szerszámosládát cipeli. Víz-, gáz-, villanyszerelő kiesett az első rostán, de egyszer meglátta a színházban ahol valamit semmittett a műszakban a kárpitost, aki egy kis dobozkában vitte a tűt cérnát, na így lett kárpitos.”