Így küldték csatába a magyar gyerekek a skótok ellen Szoboszlaiékat! (FOTÓK)

2024. június 24. 16:19

Micsoda élmény: 33 gyermek álma teljesült a németországi labdarúgó Európa-bajnokságon.

2024. június 24. 16:19

Fotó: Lidl-sajtóközlemény

A Lidl Magyarország a labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnereként 33 szerencsés magyar gyermek számára adta meg azt az életre szóló élményt, hogy az Eb csoportmeccsein pályára kísérhették a Szoboszlai Dominik vezette magyar válogatott játékosait. Így a svájci, majd a német csapattal vívott mérkőzések mellett a vasárnap esti, skótok elleni drámai győzelmet is testközelből láthatta a Lidl Kids Team nyereményjáték 11 nyertese – írja a vállalat sajtóközleménye.

A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc nemcsak a meccsélményeket, hanem a németországi Európa-bajnokságra való utazás és ott-tartózkodás teljes költségét, valamint fakultatív programjait is biztosította a gyermekek és kísérőik számára.

Hungary v Switzerland: Group A - UEFA EURO 2024
Így hallgatták a magyar válogatott tagjai és játékoskísérőik a nemzeti himnuszt Kölnben
Fotó: Ryan Pierse/UEFA via Getty Images

A nyereményjátékkal egybekötött Lidl Kids Teams kampánynak köszönhetően 1100 európai gyermek kapott lehetőséget arra, hogy három csoportmérkőzésen pályára kísérhessék országuk válogatott játékosait. A Lidl Magyarország a vásárlók és a több mint 9000 főt számláló munkavállalói körében is külön-külön meghirdette a pályázatot. A kampány lezárásaként végül háromszor 11, azaz három kezdőcsapatnyi 6-10 éves gyermeknek, valamint szüleiknek biztosított lehetőséget arra, hogy az esélyegyenlőség szellemiségében – nemtől, származástól és anyagi helyzettől függetlenül – véletlenszerű sorsolás útján bekerülhessenek a németországi „utazókeretbe”.

„Hatalmas öröm volt végignézni, ahogy a Lidl Kids Teams kampányunk során a dolgozói és vásárlói pályázatok alapján kisorsolt csöppségek büszkén kísérték pályára a magyar válogatottat, ezzel is támogatva a csapatunkat.

A résztvevők beszámolóiból tudjuk, hogy az elmúlt pár nap egy életre szóló élmény lett a számukra.

Ez minket is tovább ösztönöz arra, hogy piacvezető kiskereskedelmi áruházláncként mindig partnerként, és időnként akár különleges lehetőségeket kínálva álljunk a vásárlóink és munkavállalóink mellett egyaránt” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

Hungary v Switzerland: Group A - UEFA EURO 2024
A játékoskísérő gyerekek és az Eb kabalafigurája

Köln, majd Stuttgart

A Lidl Kids Team magyar csapatából a munkavállalói pályázaton győztes 11 gyermek június 15-én, Kölnben lehetett ott a nemzeti válogatottunk kísérőjeként a zöld gyepen. A beszámolók szerint a több tízezer szurkoló előtt lezajlott meccset megelőzően is számos szórakoztató és izgalmas élmény várta őket. Szakképzett magyar kísérővel bejárhatták Köln városát, de a nevezetességek mellett az Európa-szerte híres helyi állatkertbe is ellátogattak. A sűrű program mellett volt idejük megismerkedni más országból érkezett gyermekekkel csocsó, bowling vagy éppen egy gyors focimeccs keretében. A folytatásban a magyar Lidl Kids Team második „kezdő tizenegye” június 19-én Stuttgartban kísérte kéz a kézben focistáinkat, és nézte testközelből a gárda Németország elleni meccsét. Majd június 23-án este szintén a vásárlói pályázatból kikerült harmadik 11 fős csapat – ugyancsak Stuttgartban – küldte csatába focistáinkat.

A csoportunk harmadik helyéről döntő, skótok elleni drámai ütközetet végül a rendes játékidő letelte után, a 100. percben lőtt gólunkkal nyertük a helyszínen szurkoló több tízezer magyar drukker, köztük a Lidl Kids Team elképesztő biztatásának is köszönhetően.

A Lidl Magyarország reméli, hogy az anyavállalat nemzetközi akciójával az európai gyerekek kicsit közelebb kerültek egymáshoz és tovább erősítik a nemzetek közötti összetartozás érzését.

 

Kapcsolódó cikkek a Foci Eb 2024 aktában.

Összesen 106 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
lendvaiildiko
2024. június 24. 18:40
Első ránézésre dicsérendő a LIDL ötlete, s jó hogy támogatja a labdarúgást kedvelő gyermekeket. A LIDL pont húsz esztendeje működik Magyarországon. Sok mindenben alkalmazkodott a helyi (fogyasztói szokásokhoz). Azt is láttam, hogy a LIDL a piros sárga kék színeket alkalmazza lógóin. Én a LIDL helyébe magyar gyermekeket piros fehér zöld színű mezekben vittem volna a pályákra, mely megjelenítettem volna a szponzor logóit. A képre ránézve nem értettem, ukrán, vagy román fiúk kísérik a pályára labdaxúgoinkt. A vizuális jelképek korában kicsit taplóságnak tűnik az arany, kék + piros kombináció. Akár érzékenyítésnek is felfoghatom. Kicsit óvatosabban!
klara1-68
2024. június 24. 17:14
Nagyszerű ötlet az a Lidl részéről. Gratulálok!
tompika-2
2024. június 24. 16:39 Szerkesztve
Mi lenne, ha nemzeti tizenegyet mondanának végre a Szoboszlaiékezés helyett. Olyan nehéz ez? Sajnos igen, van akinek az, de az nem újságíró.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!