A második trend a vállalat szerint a szenzorok elterjedése, amelyek bevezetését a cég szerint a nagyvállalatok több mint 90 százaléka tervezi. Szenzorokkal ellenőrizhető a helyiségek hőmérséklete, a páratartalom, a levegő és a világítás minősége, de kiszűrhető az is, ha egy adott területen túl sokan tartózkodnak egyszerre, magyarázta a vállalat, jelezvén, hogy az intelligens technológiák a pandémiát követő időszakban is fontos szerepet kaphatnak.
Az agilitást és rugalmasságot kínáló alkalmazások szerepének a felértékelődését tüntette fel a vállalat harmadik trendként. Előretekintve az informatikai csapatoknak egyre nagyobb agilitásra és rugalmasságra lesz szükségük, ami csak nagyobb fokú automatizációval és átláthatósággal valósítható meg, magyarázták.
Miután a mobiltelefonos appok a vásárlástól kezdve a banki ügyintézésen át a tanulásig és a sporttevékenység monitorozásáig szinte mindenre alkalmasak, a vállalat szerint egyre fontosabbá válik, negyedik trendként az ügyfélélmény fokozása. A mesterséges intelligencián alapuló személyre szabás és az élmények kombinációja a vevői elégedettséget valódi mély elkötelezettséggé, lelkesedéssé és hűséggé alakíthatja át, vélekedtek.