Iskolai késelések Kínában is történtek nemrég, pedig állítólag kirekesztették a nyugati dekadenciát
A hazugság lényege, hogy mire használják ezeket a valós problémákat: keleti orientáció, jogállamlebontás, feudálkapitalista önkény.
A Volkswagen német autógyártó csaknem 15 milliárd eurós beruházást fog végrehajtani az elkövetkező négy évben kínai partnereivel az elektromos autók piacán – derül ki a vállalat kínai ágazatának hétfőn kiadott közleményéből.
A wolfsburgi székhelyű autógyártó három közös vállalkozásával – a SAIC Volkswagen, a FAW-Volkswagen és a JAC Volkswagen vállalatokkal – együtt 2020 és 2024 között végzi a beruházást. A cég emellett már elindított egy
A Volkswagen 2025-ig 15 különböző, új energiával működő modellt kíván gyártani Kínában, amelyekkel kínai portfóliójának 35 százalékát tennék ki a teljes mértékben elektromos járművek.
A Volkswagen májusban jelentette be, hogy 2 milliárd eurót fordít elektromosautó-gyártásának bővítésére, 75 százalékra emelve tulajdonosi részét az elektromos autók gyártására specializált JAC Volkswagenben.
Kína a világ legnagyobb piacának számít mind az elektromos járművek, mind pedig a személyi autók kereskedelme szempontjából. A kínai kormányzat pedig a légszennyezettség enyhítésére azt a célt tűzte ki, hogy 2025-re az autóeladások negyedét tegyék ki az elektromos járművek, amelyek jelenleg az új autók forgalmának csupán 5 százalékát képviselik.
(MTI)