Elindult a Magyar Divat & Design Ügynökség gyártásfejlesztést célzó platformja

2020. június 10. 09:58

Elindult a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) gyártásfejlesztést célzó új platformja, az online felület hídként funkcionálva támogatja a megrendelők és gyártók online találkozását, továbbá hozzájárul a munkaerő-toborzás eredményességéhez is, közölte a szervezet kedden.

2020. június 10. 09:58
null

Az MDDÜ egyik kiemelt stratégiai pillére a gyártásfejlesztés, amely például a gyártók és tervezők közötti együttműködéseket hivatott előmozdítani. Ennek megvalósításában fontos szerepet játszik az iroda által elindított HFDA Spot nevű digitális platform, amely a szektoron belüli kapcsolatépítés elősegítésével ösztönzi a gyártói és tervezői oldal közötti együttműködést, az értékesítési folyamatok elősegítését, a munkaerőhiány mérséklését – olvasható a közleményben.

Mint írják, az MDDÜ a gyártásfejlesztés szükségességére a 2019-ben elvégzett felmérése is rámutatott, amely mélyinterjúkkal, valamint piackutatással mérte fel a hazai divat- és dizájnipar által tapasztalt nehézségeket. A kutatásban az iparági szereplők a megrendelés- és munkaerőhiány mellett kiemelték, hogy egy olyan szakmai adatbázisra, felületre lenne szükségük, ahol megtalálhatják az üzleti elképzeléseikhez leginkább illeszkedő partnereket és munkavállalókat.

Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:

A bankárok vacsorája: veszélyes csomag látott napvilágot Magyarországon, ez mindenkit érint

A bankárok vacsorája: veszélyes csomag látott napvilágot Magyarországon, ez mindenkit érint
Tovább a cikkhezchevron

Az ügynökség az iparági szereplők visszajelzéseit alapul véve alakította ki a HFDA Spot platformot, amely széleskörű felhasználhatósága révén megoldást nyújthat az iparági szereplők legnagyobb problémáira. A világjárvány által előidézett gazdasági helyzetben a digitalizáció jelentősége felértékelődött.

Azok a vállalkozások bizonyulnak ellenállóbbnak a krízissel szemben, amelyek működését intenzív online jelenlét jellemzi.

A digitális platform hozzájárul ahhoz, hogy az iparági szereplők javulást érjenek el a hazai és nemzetközi értékesítésben is, sőt az exportfolyamatok kiterjesztését is előmozdítja hosszútávon.

A Magyar Divat & Design Ügynökség a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként alakult meg 2018-ban. Az ügynökség célja a hazai divat- és dizájnipar nemzetközi ismertségének és elismertségének növelése, ezen keresztül pedig az országimázs erősítése. Emellett legfontosabb feladatai közé tartozik egyebek mellett az export növelése, a hazai gyártói háttér erősítése és fejlesztése, a tradícióval rendelkező kreatív és szakmai tudás fejlesztése – áll az összegzésben.

(MTI)

 

***

A cikk a Pallas Athéné Domeus Educationis Alapítvány támogatásával valósult meg.

 

 

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!