„Egyik oldalról fejlesztjük a felhasználói igények alapján a termékeinket, hogy szélesebb igényeket szolgáljon ki és így növelni tudjuk a bevételeinket, másrészről további befektetőkkel tárgyalunk újabb lehetséges tőkebevonásról” – árulja el az igazgató.
„Jelenleg a feladat az, hogy minél szélesebb körben jussunk el a végfelhasználókhoz, azokhoz a hagyományos gazdálkodókhoz, akiknek meg tudjuk mutatni, hogy ez a termék tényleg segíti a munkájukat. A következő időszakban a termékfejlesztések azt célozzák, hogy szélesítsük a felhasználói kört. Ennek van szervezeti, termékfejlesztési és marketing vonatkozása is, ami főleg külföldre kell, hogy irányuljon” – mutat rá Boromisza Gergely.
„Közvetlen állami támogatást nem kaptunk, de a HiVentures kockázati tőkealap a Magyar Fejlesztési Bankon keresztül nyújt finanszírozást. Pozitív hatással volt a hazai startup-világra és ökoszisztémára, hogy az állami szereplők is részt vesznek a finanszírozásban” – húzza alá.
Magyarországon akarnak fejleszteni
„Nagyon sok magyarországi cég van, amely úgynevezett copycat, azaz már eleve egy külföldi megoldást másolnak azzal a céllal, hogy ha egy külföldi cég kinövi magát és piacot akar vásárolni, akkor majd őket vásárolja fel, ez egy tipikus startup-stratégia. Van példa persze arra is, hogy egy kreatív ötletet felvásárolnak, ez az agyvásárlás esete, mikor a tehetségeket a céggel együtt vásárolják meg. Mi igyekszünk a jövőben is ide fókuszálni a tevékenységünket, hogy a fejlesztés is itt legyen Magyarországon” – mondja el az igazgató.