
„Mivel a zoomolható felület tulajdonságait alapvetően az oldalirányú mozgás és a zoomolás határozza meg, ezért a kutatás alapján teljes biztonsággal lehet mondani, hogy a tesztalanyok a zoomolható felület, illetve a slide-alapú előadás között hoztak döntést. Nemcsak azt mondhatjuk, hogy a közönség a Prezit preferálta a Power Pointtal szemben, hanem az is kijelenthető, hogy a különbség a zoomolható felület tulajdonságaiban, azaz az oldalirányú mozgás és a zoomolás lehetőségében kereshető” – magyarázzák a kutatók.

„A kutatás segítségével még többet tudhatunk meg a kommunikációpszichológiáról. Az eredmények világosan megmutatják, hogy milyen előnyöket jelent az a fajta vizuális kommunikáció, amelyeket a zoomolható felület, vagyis a Prezi használata tesz lehetővé. Ezáltal valódi kapcsolatot építhetünk a közönségünkkel, és hatékonyan, de mégis élvezetesen tudjuk elmesélni történeteinket” – mondta Árvai Péter, a Prezi társalapító-vezérigazgatója.