A többi alakításra sem lehet különösebb panasz. A női főszereplő, a Vanessát alakító Morena Baccarin szerencsére nem csupán élettelen báb, hanem tökéletes kiegészítése Deadpool szexizmusának, ráadásul érzelmileg is remekül működik köztük a kémia. A hősünket támogató mellékkarakterek egytől-egyig szuperek, az X-eket erősítő buta, de jó szándékú Kolosszus és az ignoráns, életunt Negaszónikus Tini Torpedó szórakoztatóak. A vak öregasszony (lakótárs) és a hősünk halálára fogadó kocsmáros (legjobb barát), de még a két jelenet erejéig előforduló indiai taxis is tökéletes alapul szolgálnak Deadpool pisztolygolyó jellegű személyiségéhez.
Kolosszus förtelmes kamuorosz akcentusára mi szükség volt?
Azonban a film nem tökéletes. A gonoszokat alakító színészek legfeljebb közepes teljesítményre képesek, erősen alulírt papírmasé-figuráknak hatnak. Maga a cselekmény is kifejezetten unalmas lenne, ha lehúznánk róla a humort, mindössze egy átlagos (vagy az alatti) bosszúfilm és szuperhős eredettörténet marad. Van egy zsoldosunk, Wade Wilson, aki boldog a barátnőjével, de rákos lesz, majd ronda. Innentől pedig fedje a forgatókönyvet jótékony homály, elég annyi, hogy Deadpool bosszút esküszik.
Ha pedig valami igazi kivetnivalót kell találnunk a filmben, az a szinkronban rejlik. Félreértés ne essék, a dumák eszméletlenül jók, ráadásul a szinkron is utal a korábbi X-men filmek szinkronjára, így erősítve a már sokat emlegetett önreflexiót. De hogy Kolosszus förtelmes kamuorosz akcentusára mi szükség volt (Gyedpúl? Komolyan?), amikor ez a húzás minden filmben borzasztóan sikerül, arra nincs sem mentség, sem magyarázat.
Kétségtelen, hogy a film legnagyobb pozitívuma a megállás nélküli elmebeteg ökörködés, azonban ha valakinek alapvetően nem fekszik az ilyesfajta, testnedvekkel szorosan összefüggő és kamerába nézegetős humor, az rossz élményekkel fog távozni. Ha viszont sikerül befogadni, akkor a néző zseniális végeredménynek lehet szemtanúja, ami az egyik legjobb képregényadaptáció valaha.