Riogatni kezdtek a Pride szervezői: foggal-körömmel ragaszkodnak egy jó nagy felvonuláshoz

„Létezésünk egyidős az emberiséggel” – fogalmaztak a Pride szervezői.

A transzneműeknek készült fürdőruhák verték ki sokaknál a biztosítékot.
Az áruház dolgozóit ért fenyegetések, valamint vásárlói kifogások miatt eltávolítja, illetve hátrébb helyezi üzleteiben az LMBTQ tematikájú árucikkeket az egyik legnagyobb amerikai áruházlánc – közölte a Minneapolis-i székhelyű Target szerdán.
Az Egyesült Államok hetedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatának bejelentése szerint a hagyományos júniusi Pride tematikus hónap előtt egyes, főként vidéki térségekben működő hipermarketjeiben és áruházaiban a bejárat közeléből
Hogy pontosan mely árucikkekről van szó, azt a cég közleményében nem részletezték, de az esetről beszámoló tudósítások szerint a legtöbb kifogás a transzneműeknek készült fürdőruhákat érték, amelyek szabása a nemi hovatartozás elrejtését teszi lehetővé.
Az amerikai piacon meghatározó kiskereskedelmi lánc döntését megelőzi a BudLight sörmárka körül kialakult vita, miután annak kampányában egy transznemű közösségi médiaszemélyiség szerepelt. Az influenszer Dylan Mulvaney szerepeltetése megosztotta a vásárlókat, akik tömegesen fordultak el a márkától, komoly visszaesést okozva a gyártónak. A vállalat a közelmúltban jelentette be, hogy megtriplázza nyári marketing kiadásait, hogy pótolja a kiesett forgalmat.
(MTI)
Nyitókép illusztráció. Fotó: Jaime Reina / AFP
***