Pislogni sem volt ideje a leköszönő amerikai vezetésnek: Szijjártó mindenki eszén túljárt
A magyar külügyminiszter ráadásul még mindig nem fedte fel teljesen a lapjait.
„Go woke, go broke” – lábon lőtte magát a Bud Light.
A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája. A termékek eladásai egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indult – írta meg a Not the Bee.
A lap több konkrét adatot is felsorolt ennek alátámasztására. A massachusettsi Braintree Brewhouse, egy hatalmas sportbár a liberális Boston közelében, ahol általában 25-ször több Bud Light palackot szoktak eladni, mint Miller Lightot vagy Coors Lightot, de ezen a héten 80%-kal csökkent a termék iránti kereslet. Az LMBT-barátnak számító Hell's Kitchen negyedben, az ultraliberális New York Cityben található kocsma 58%-os visszaesést jelentett a Bud Light csapolt sör eladásában,
„Néha csak egy sört akarsz inni anélkül, hogy kioktatást kapnál a társadalmi vagy politikai kommentárokról vagy valakinek a szexuális orientációjáról” – mondta Patrick Imig, egy St. Louis-i vendéglátóipari tanácsadó. Valószínűleg nem tetszett különösebben a lakosoknak, hogy a sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel a legújabb reklámarcának.
A Világgazdaság ezt azzal egészíti ki, hogy a Bud Light söröket gyártó Anheuser-Busch palackozott termékeinek az értékesítése 30, a csapolt sör esetén pedig 50 százalékkal esett vissza a múlt héten az Egyesült Államokban.
A reklámot itt tudják megtekinteni:
Nyitókép: Képernyőfotó