Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Az amerikai televíziózás történetének legbefolyásosabb asszonya nem folytatja beszélgetőműsorát.
Az Egyesült Államokban már intézménynek számító, egyszerűen csak Oprah-nak, vagy O-nak emlegetett műsor 24 évad alatt 3724 epizódot sugárzott eddig, és epizódonként átlagosan 8,5 millió nézőt vonzott. A kezdeti főleg társadalmi problémákkal foglalkozó, komolyabb tónust fokozatosan váltották fel a könnyedebb, lazább témák, a celebinterjúk és a rendszersen jelentkező könyvklub-rovat, amiben ha egy könyvet bemutattak, írója menten bestsellerírói státuszba került.
Az okokról egyelőre nem lehet semmit tudni, egyes források szerint Winfrey belefáradt a napi munkába, és szeretne jótékonysági tevékenységére koncentrálni. Máshol azt rebesgetik, hogy új műsorformával kacérkodik, de a lényeg az, hogy a nálunk leginkább a Bíborszín című filmből ismert színésznő-műsorvezető-producer talkshow-ja utoljára 2011 szeptember 9-én jelentkezik majd.