A Which? utaselégedettségi felmérésen a legrosszabb, rövid távú utakat kínáló légitársaságok közül legrosszabbul a Wizz Air teljesített, mely mindössze 48 százalékot ért el, utána következik a nagy konkurens Ryanair, ami csak négy százalékkal kapott jobb eredményt. A Guardian összesítése szerint
a legjobb helyezést a Jet2 és a Turkish Airlines érte el.
A felmérésen egy ötös skálán lehetett értékelni a társaságokat, a Wizz három kategóriában csak az egyesig jutott. Az utasok a beszállási élményt, a fedélzet minőségét és az üléseket is elégtelenre értékelték, ár-érték arányban és tisztaságban viszont kettest kapott.
A Ryanair nem kommentálta a felmérést, a Wizz Air azonban igen és azt közölték, mindent megtesznek, hogy az utasok a leggyorsabban úti céljukhoz érkezzenek, modern flottát üzemeltetnek és minden útra kitisztítják az Airbusokat.
Nyitókép: Horst Galuschka / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP